河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)中環香港大學校友會晚飯評論

2010/09/18 00:54:12 網誌分類: 飲食
18 Sep



之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!


樂子:家姐家姐,頭先節目監製打電話來,由於今次賽事係星期六,叫我盡快寫完份食評呀.家姐呀,您諗唔諗到今次寫D乜呀!

彩珠:哎呀!您臨時臨急叫我諗要寫邊度我又諗唔起,不過好似份專欄好耐冇寫過香港區啦,有人話我地成日寫九龍新界...

樂子:您唔講我又諗唔起,今晚係唔係您有朋友叫我地出來食飯GATHERING呢?

彩珠:係呀,今晚七點約左係中環食中餐呢,那些朋友係大師兄大師姊呢,已經大學畢了業,都好耐冇同佢地見面啦,到時一定傾唔停呢!

樂子:係噃,我可以順便用今餐來寫埋今個星期的稿!YES^_^

彩珠:樂子,個度係中環德己立街的香港大學校友會,記住唔好遲到呀!要人等就唔好啦!



樂子:看來我地早到咗,趁而家睇睇個餐牌先!





彩珠:樂子,呢度最出名就係蝦多士,荷葉飯,杏汁豬肺湯,子薑咕嚕肉...今次已經一早預備定了.樂子,到時記住影低那些招牌小菜啦!

樂子:到時一路食一路影啦,不過大前提一定唔會影響到同枱食飯的朋友啦!

彩珠:當然啦,佢地到啦............



樂子:極速蝦多士呀........話到明係招牌菜,試試先!



樂子:多士唔油,蝦肉剛剛覆蓋住多士面,來到已經好香啦.食落唔覺油膩亦較脆口,蝦肉亦夠彈牙已唔鹹,頗得意的小食呢!



彩珠:雖然對日本人來說少見呢種杏汁豬肺湯,不過寫得食評一定要試試的,質地有點似牛奶,飲落頗綿而且味濃,豬肺亦燉得夠軟而味道亦感到煲得夠時間所滲出的肉味,個湯飲落反而有點甜甜的感覺呢!






樂子:荷葉飯及蘿蔔牛腩皆在香港的酒樓常常見到,看看這兒的味道如何先!牛腩夠腍之餘亦冇散開,蘿蔔更因吸了牛肉的汁及柱候汁後天甜呢.而且蘿蔔冇渣,送飯更好呢!而荷葉飯亦做得有水準,只少唔會見到太濕及一舊舊,味道亦唔搶喉之餘飯粒食落算分明!

看板娘---馬場樂子---對蝦多士,杏汁豬肺湯,荷葉飯,蘿蔔牛腩之評分:










彩珠:講埋其餘的炒帶子,雞,粟米魚塊,子薑咕嚕肉,炒菜等等,以子薑咕嚕肉最好吃,肉入面唔多肥膏但個皮夠脆唔乾身,而最精彩的就是那個子薑不會太辣,脆口之餘又帶點點甜味.個咕嚕汁唔過多亦唔過甜,汁的份量適中亦令咕嚕肉食落可口!

看板娘---馬場彩珠---對炒帶子,雞,粟米魚塊,子薑咕嚕肉,炒菜等等之評分:


(回到家後...)

(電話中...)

樂子:今日份稿OK啦,監製您過過目啦.

電台監製 : 您唔係話今期寫唔切咩?今次係九龍定新界?

樂子:中環呀-_-



9月5日馬季開鑼,各位馬迷又要迎接密鑼緊鼓的賽事了.

今次的WALLPAPER三位看板娘及馬馬都變成了Q版,以亮相圈作背景.希望大家馬迷喜歡.在此祝願各位馬迷今季開開心心,歡歡喜喜,馬到功成!

今次由河馬仔出品、由同人組織天空音匣之畫師Mineko繪製而成。以發放。


回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003