河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)蝦子扎蹄及鴨膶牛肉乾評論

2010/10/16 23:16:38 網誌分類: 飲食
16 Oct




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!



樂子:明晚賽馬及飲食節目的同事來睇波呢.佢地話場波好似會好重要架噃.

彩珠:今次男仔多定女仔多呀^_^

樂子:.............有男有女啦...........-_-睇足球係男女不拘架噃.

彩珠:如果剩得男仔的話就要買多些蝦條薯片嘛.女仔多的話就要買多些甜點嘛,您又諗左去邊?_?咁明晚係睇邊場呀?

樂子:利O浦對愛O頓啦.會唔會係護級大戰呢,哈哈^_^

彩珠:咁強嘅戲碼就一定要搵定D特別小食啦!

樂子:咁等我去買啦!今次去一去陳意齋一趟先!



樂子:呢兩樣野我以前係朋友度試食過架.

彩珠:咦!呢條黃色的東西好特別噃!



樂子:係蝦子扎蹄呢!係這兒超級有名的地道歷史小食呢!

彩珠:遠睇仲以為係玉子添...

樂子:家姐,我地切幾舊試試咯.入面有好多蝦子呢,係一層層的腐竹捲在一起呢,食落腍但有彈性,食落亦一層層呢!

彩珠:加了蝦子就更香口呢,濃郁的蝦子鹹鹹香香加上清清的腐竹,而且咬落有點細細粒粒的蝦子,比食蝦片薯片冇咁乾呢.

樂子:家姐家姐,留番D,仲有呢樣呀!





彩珠:鴨膶牛肉乾?平時食牛肉乾都好好味架啦噃,仲要加埋鴨膶??好特別噃!

樂子:鴨膶牛肉乾快D打開試試先*_*

彩珠:好厚呀,鴨膶乾加上牛肉乾上面仲有糖漿在上面烤好,好有層次感噃!咬下先!

樂子:好正呀!甜度適中而鴨膶的油香幾重呀,壓在牛肉乾上又夠厚又有雙重香味.

彩珠:而且又夠"口趙"頭添,雖然咁厚但一點都唔硬,食唔停口添!

樂子:用來送啤酒,一邊睇波一邊良朋共聚,如此特別的地道小食,希望今次睇波的朋友都喜歡呢...喂喂喂,家姐留番D一陣食架>_

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003