河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)深水埗德發晚飯再評

2010/12/19 01:37:39 網誌分類: 飲食
19 Dec




之『馬場對對子』飲食專欄又來啦!

『馬場樂子(妹)』: 性格開朗,有點大頭蝦,除主力賽馬專欄外仍會幫忙介紹飲飲食食的

『馬場彩珠(姐)』: 性格認真,對珠形擺設特別喜愛,特別喜歡製作甜品,主力飲食專欄的.齊齊評論香港飲飲食食!



樂子:今年天氣突然好凍呢...又就來做冬了...

彩珠:唔......有時真係凍到都唔想煮...

樂子:不如搵番以前河馬仔專欄寫的地方先,唔駛再諗地方嘛...呀,呢個河馬仔一年前有寫過,話食晚飯唔錯架噃.今年爸爸媽媽都會一齊回港做冬食飯!不如係做冬之前我地同賽馬節目的同事食番餐吖!做一個Review啦!

彩珠:好,今次再Review位於深水埗基隆街的德發小廚.




樂子:這兒我記得一年前都是同樣的茶餐廳格局,當時遠睇真係唔知有小菜呢.

彩珠:當時我都覺得好意外,但入到去就被發現唔係只有炒粉麵飯,還有好多海鮮菜式呢.

樂子:不過今次又點呢,一齊入去試試先!




樂子:入到去先要下一些前菜先,雞腳同豬紅,香港人都幾經常食,試少少先.個豬紅雖然較辣,但辣椒香加上豬紅的爽,一路飲啤酒的話其實都係一個不俗的小食.

彩珠:雞腳都好熱辣辣,油鹽水沙薑亦感覺唔過鹹,您知我地有時都好驚食沙薑雞腳個陣有D沙薑黏住一舊舊咁.呢碟就唔覺呢!



樂子:來了一碟黃金魷魚鍋巴,嘩,都好rich噃...

彩珠:您指膽固醇?哈哈

樂子:如果單食魷魚的話可能有點漏,但加上鍋巴脆脆的話就唔太覺啦,而蛋黃亦唔會黏得太緊,感覺上都係一個頗好的佐酒小食.



彩珠:呢個炸生蠔就脆口夾熱呢!外面脆漿食落唔算太厚,但一食入口外面帶點點脆之餘,一入到中心已覺好熱,而且蠔的肉汁真係好甜美,最緊要就係隻蠔炸完仲係唔乾身,又係佐酒不俗之品啦!



樂子:原來單單的蒜蓉菜心都可以有籠仔上,大廚都真係好創新.條條菜都幾厚,最緊要係食落D菜唔老,仍然唔過軟,食左咁多炸物都要食番條菜嘛.

看板娘---馬場樂子---對上述各食物之評分:


樂子:跟住到重頭戲登場呢...先係...生炆龍躉及鮑魚雞煲!



彩珠:重點一定係個皮,肉在炆後好重肉汁之餘又夠滑,而個皮又好重膠質亦唔韌,最重要就係個汁係滲到入去魚內,香氣迫人之餘真係送飯一流.




彩珠:呢個鮑魚雞煲我諗係最值得講的,這個汁的濃度的確好到位,唔會太杰又唔會太稀.當然雞嫩唔在講,個鮑魚先至好食,夠哂腍之餘又含有濃濃的鮑魚甘香味道,絕對要讚.但最重要就係講到頭先的汁,真係加入飯中一起,個種味道真係不得不給以下的分數!

看板娘---馬場彩珠---對生炆龍躉及鮑魚雞煲之評分:


樂子:講到這兒又唔可以唔講甜品,試試心太軟,法式焦糖燉蛋,椰汁榚,木槺布甸及疏乎厘.咁多甜點點樣揀呢?

彩珠:一齊食飯開開心心不如樣樣試D?

樂子:好!






樂子:始終都係疏乎厘及法式焦糖燉蛋係我最喜歡的,疏乎厘最重要的鬆軟這個做得到之餘,這些甜品都唔會 過甜,而個疏乎厘食落個陣亦唔會像一些店做的一入口就唔見哂咁,今次食落仍感受到熱熱的香味.至於法式焦糖燉蛋最喜歡就是面頭的焦糖,佢做得唔硬,輕輕的 一片加上入面甜甜的燉蛋,做得都幾滑又唔會過硬,在小菜店能吃到這種質素的甜品真係相當有特色了.

彩珠:與一年前寫的時候比較菜式的花款又多了不少呢!不停的創意,嘗試以及用心煮的菜餚就係食客想要的東西啦,這都是我們值得借鏡的地方呢.

樂子:與一年前比較,食物水準維持良好之餘亦多了變化,所以今次就以這篇為今次REVIEW的總結呢!

看板娘---馬場樂子---對上述甜品之評分:





到了冬天了、白色都是冬季其中一種主色呢!而浪漫及溫馨的氣氛總會為冬季增添了絲絲暖意.

今次為了多謝各位長期支持、迎接這個浪漫冬季、看板娘---馬場樂子再次登場。今次WALLPAPER主題為「暖意白色聖誕」、繼續支持充滿心思及愛之同人創作。

今次由河馬仔出品、由同人組織FINGER AND FISH之畫師HECO繪製而成。以發放。

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003