剪輯—撮要 (節錄自陸 sir 每日網誌)

2011/02/08 17:06:50 網誌分類: 未分類
08 Feb

陸 sir 擇要:首先多謝陸 sir 教導

短炒講走勢,順勢而炒,易賺到錢

長揸睇基本因素,唔平唔買,短炒講時機,唔升唔買,佢走勢已轉弱,你仲在佢橫行時買,唔好話佢破位向下機會較大,即使繼續橫行三個月半年,你點短炒? 所有機會成本輸哂,所以高位回落咗之後橫行都買唔過; 對短炒者來說,在升穿高位時買,看似笨,其實精。我叫你分清長揸和短炒,因為即使買同一隻股,目標唔同,方法亦有好大分別。你想短炒,先練吓睇大股的走勢圖先啦。

我就話選得月供這個「笨方法」,基本上就要跟笨方法的方式行事,唔好太多意見。月供的壞處好多,例如平又買貴又買,市旺時繼續買股會買貴好多; 又例如每月供款額固定,唔可以在便宜時多買等等。但既然選得月供,佢一定有好處,第一是固定供款,強逼儲蓄,唔會俾你有多餘錢使哂佢。第二是定期供款,唔使散戶去判斷市勢,大市難測,既然專家都係睇中六成,散戶睇中的機會更低,你想選擇便宜時買股,係唔係咁易選到?

好唔好在市旺時把股票賣出。表面睇呢個建議幾好,睇番去年個市,都係升三步回兩步,波浪式上升,如果能夠把握到去高賣低買,回報一定好過死揸一隻股份。但咁樣去估市,其實同月供的基本理念有好大分歧,你睇錯又怎樣?例如你覺得個市由21000點升到24000點都好多,24000點沽貨,等佢跌,怎料事與願違,佢25000點、26000點係咁升上去,你就恨錯難返。如果你定力夠,無眼睇,仲好一啲,但一般人初時見大市走向和自己估計相反,會唔信。但見愈升愈有,升到28000點氣氛好旺佢開始信,升到29000點就堅信無疑,那時才反手入市,就變成高位接貨的傻仔了。

所以用得月供,就盡量少測市,盡量少出入,以減少自己誤判市況的機會。有時大市真係上上落落,唔出入月供回報好似少好多,但若你月供的前題是尋求合理回報,不是超高回報,賺少啲無所謂。

 若你要沽出月供的股票,只能是股市升到「好顛」的時候,那時人人皆股,個個話炒股賺錢好易,股市走勢圖差不多直線抽上,一枝枝大陽燭向上,咁或許係沽出月供股票的時候。但要記住,若在這種好顛的市況沽出月供股票,佢唔大插你都唔好買番,唔好見唔跌心郁郁又在更高位買貨。近年的股市,只有07年的32000點算做顛市,所以沽貨,也都是幾年才沽一次,唔係一年幾次出出入入也。

想追求更高回報。我建議一個思考角度俾大家,要人棄我取,即係等個市跌得多啲,好多散戶唔敢買股時,你才入市慢慢買。唔使預先定死一個指數點,或者跌到23000點買啲(28000點有22%)22000點買啲(28000點有27%)21000點買啲(28000點有33%),咁樣若入哂三注,平均價22000點,假設大市最後跌唔穿21000點好多,就見底回升,到下半年真係升到28000點,到時沽之,都有28%回報,都相當唔錯啦。

A股今年、特別是上半年仍處於弱勢,因為阿爺有集中調控政策出台,穿低位的機會不少,有機見吓2400點至2500點,然後見底回升。A股全年走勢仍有機會弱於美股(港股夾在中間),除非通脹無想像中咁嚴重。

第一,唔好期望呢次調整市好快過去。大市調整的背景是大陸進入加息週期,普遍預期大陸今年會加三次息共加0.75厘,如今只加了一次0.25厘,當然無咁快一片晴空。起碼加息加到咁上下,又見通脹受控,股市氣氛才會全面轉好。

        第二,既然股市不會馬上好,買貨也不用太急。若即時買哂等升,但一兩個月都未升,好容易心灰意冷。應對方法是分段買,慢慢買,見佢跌又買啲,再插深又買啲, 心理會好啲。我好早已發現呢個道理,如自己買到滿倉成手貨,只能期望個市升,個市唔升心情就好唔靚。但如果分開三段買,拉開少少價位,你買入第一注之後, 唔係期望個市升,反而係期望個市再跌,因為唔跌你買唔到第二、三注,這時見到跌市會高興,而非一見個市跌就發脾氣。而家只買咗一注,心情還是想個市再跌。或者個市跌到22000點多啲就唔再跌,到時再決定追唔追都未遲。又或者跌到21000點之後仲有得跌,但起碼未買齊貨之前那段時間唔使捱,咁即係捱少好多時間。

        第三,在初段急跌時,買貨講求安全性,睇番公司本質,就知道邊類安全啲,以內房股和內銀股比較,內銀股安全啲,唔係話內銀股唔會再跌,佢地現時無內房股跌咁多,再跌的可能性仲大,但出現較壞情況時,例如分注買齊,佢;心再跌10%,你都比較有把握市道正常番少少時,佢易啲浮上水面。

總的來說,人棄我取,在跌市買股,切忌太心急,唔一定要買得最平,務求大跌時自己有啲子彈在手,可以買吓,咁樣可能會開心啲。

短炒第一個位放幾多注,亦係一種學問,若估唔係跌得咁多才在第一個位放二注,若無把握只放一注,若隻股跌得好急,第一個位放少啲注好啲。亦同市況快慢有關,若個市慢,第一個位可放較多注碼,若個市快,第一個位宜是試水位,小注。

問止賺技巧,要搞清楚動機,投資和投機不同,投資要盡量坐,減倉一般都唔清倉。投機零活進出,先睇隻股去勢,若見回吐,可以定高位低多少止賺,例如5%,有時一兩日就到。急升股如單日轉向,由急升變跌,可能就是轉勢開始。

陸太高位減咗三分一貨左右,佢好少沽清,多數長期持倉,高位減啲,跌得多就加番。跌得好勁時,佢仲有其他資金可以加注。佢係最典型投資的我,十分唔鐘意投機,郁動較少。

師兄們對MPF :我的策略係恒指PE 20轉一半mpf做保本,PE 22轉哂做保本,等股災後再轉至股票基金

買入時機好重要,主要講出入時機,第一要在跌到無朋友時買,人人唔敢買貨的大跌日去買,咁會買得平啲。第二要在升得急時沽,例如升到有20%回報時,我的口頭譂係「唔沽哂都沽一半」,主要觀察升得急唔急,升得急可以沽吓,升得唔急慢升可以等吓。要敢買,要敢賣,唔好怕,又唔好貪,講就易,實際上唔係咁易做到。

(short call ) 有貨在手,沽出等量的認購期權,到價就沽貨,唔到價就收期權金,在上落市此方法 o.k.

銀行係唔可以做期權的。只有證券行或銀行”分拆”出來的證券行,先可以做期權。

期權係可以好深,但啱啱入門,唔駛學得咁深。但需要了解風險,了解自己做的期權的最大風險係邊。

一共有四個名詞,short put ,short call, long put, long call

short put/short call就收期權金,但short put收左期權金,而正股到左某一價位,要接貨,short call就要沽貨。

long put/long call,就俾期權金人,最多係輸晒期權金,係用來買方向。

long put睇跌,long call睇升。

short股最大的風險在於,為左收多一些期權金,short左超出能承擔的股份或無貨沽空,要俾貨人,俾唔到,而正股又係咁升,又唔止蝕,short的量又很大。

睇下自己想點,若果係想收取期權金,咁只學short call and short put,只了解呢兩樣野,long put /long call,都可以唔駛睇住。

 

回應 (14)
我要發表
2016/01/03 12:24:00 回覆

陸羽仁覆網友

明年上落區間1800024000點,預一個上落市,升高到24000點時可減少少貨。向上風險是中國經濟明顯好轉,向下風險是美國加息比預期快。

 買入4051335主要睇收息,若然睇價可以再睇低少少,或者明年56月時更低。但要收息就要3月前買。若然呢個組合幾年後都無太大郁動,都希望可以收到56厘息。

 

2011/11/25 18:13:41 回覆

還記得當年金融海嘯股災恒指碌落15000樓下, 好多分析都唱會跌穿10000, 結果恒指一路下瀉, 跌到10676就急煞停, 掉頭回升, 但由於市場氣氛差, 恒指上升都冇人信亦冇人肯追貨, 以為好快會回落並插穿 10000, 結果就一去冇回頭.

今年10月4日恒指低見16170, 冇乜人入貨, 因為個個都估會見15000甚至更低, 所以大家都觀望, 冇人知今次股災的底部在哪, 但如果餐餐都係等見底才出手, 結果一定係兩手空空, 恐慌性拋售導致股市跳崖式急挫, 股市跌至不合理水平, 呢個位通常不會停留太久, 當恐慌過後回復理性, 就會作出反彈.

股民經歷金融海嘯是一個寶貴的經驗, 要汲取教訓, 不可再犯同樣的錯誤, 底部在哪裡要事後才知道, 當年錯失入貨良機, 今次歐債危機如果用相同的策略肯定會衰多一次, 股民要從錯誤中學習, 學精左, 下次就會有進步, 不可一錯再錯, 如果未能補捉今次反彈浪, 當反彈完結後, 就要重新制定入市策略.

恒指由4/10的16170反彈到今日已超過一個月, 究竟熊市反彈可以維持多久呢? 頭條網財經分析顯示:

2008年的熊市, 反彈時間約為一個半月
科網爆破後的熊市反彈歷時八個多月
亞洲金融風暴的熊市反彈了兩個多月

Fm : soho

2011/10/28 16:35:12 回覆

來自小飛兄:下次試下留意自己恐慌狀況, 如果接近頂點時, 即係好想要錢不要貨的時候, 試下入市(當然手上還有一定資金, 而且大市屬於低買的時eg pe10樓下, 即係長坐唔怕果隻). 我都係一名超級老散19000時已經無晒錢(那是我另一批的資金, 雖然返到家鄉, 其實是失敗的, 全靠運氣), 望住大市係咁落, 但沒有偷懶, 一路都留意自己心理狀況, 萬八時只係後悔早入, 穿萬七真好驚, 接近萬六時, 後悔+好驚+麻目+心灰, 此時試下迫自己買貨, 往往係離底不遠, 輸錢不緊要, 但每次都要問大戶攞番o的野走, 下次就有盈利, 或者輸少好多.

2011/09/27 19:49:04 回覆

我仍然堅信中美股市有無形之手

但嚴格來說應修正為上証綜指2400及道指10600有無形之手托市

知道中美股市底線係邊度有助估計港股何時反彈,

我炒開A50, 見上証綜指跌穿2400就會飛撲入市買 #2823,

見道指守得住10600, 就知美股快要作出反彈, 向上機會率很高

就可以入貨短炒等食糊, 明知反彈在即就唔會咁易被震出局

FM SOHO

2011/09/26 10:36:39 回覆

最後想講講熊市基本投資策略。

  若在牛市時策略是逢低買股,熊市的策略是逢高減持,保留部份資金在驚天跌市買平貨。因為大市是一段段向下,基本策略是高沽,這種市道只會沽低,唔會沽錯(等如牛市只會買貴,唔會買錯的相反),因為沽完即使升咗上去,最後都會落番來。雖然我認為長線投資買咗肯派息的好股,未必要清倉,但見反彈減持一部份,等插低時揸番,可以拉低平均成本。至於短線炒作,做沽家易做過買家,買貨宜短,嚴守止蝕。

  沽貨可以稍長,食盡跌幅。最後記住呢啲波動市,任何人睇市都可能錯(包括我在內),但叫你控制風險就一定無錯,炒升又好,炒跌又好,量力而為,千祈唔好孤注一擲,唔好俾自己一舖清呀。

陸羽仁

2011/09/15 15:30:28 回覆
2011/09/09 10:37:34 回覆

Fm  : loss 兄

當你突然間見每格都有1M以上買盤出現"排隊", 但不是直入, 而是排低2-5格, 當差一格買盤累積時, 排低2-5格抽走, 大戶即反向沽貨, 剛才出現了好幾次

相反, 當你突然間見到賣方每格都有1M以上沽盤出現"排隊", 但不是直沽, 而是排高2-5格, 當差一格賣盤累積時,而沒人再直沽時,  排高2-5格抽走, 大戶即反向買貨, 這是大戶常用技倆

2011/09/05 16:03:07 回覆

Fm : 陸 sir

長揸大股死因雷同

若歐美股市仍處於漫長熊市的假設正確,美國聯儲局仍好大機會推QE3去救市,但這種措施的效用有限,但會打開了長線投資的逃生 / 套現窗口,甚至是最後一個窗口。為甚麼是「最後」,因為美國QE的效應一次比一次弱,而且QE令通脹急升,搞埋QE3都唔掂,恐怕好難搞QE4,QE5了,所以宣佈搞QE3後美股會升,但過幾個月發覺搞埋QE3都唔掂時,美股會跌得好快。
你可能會問,假設長線美股未脫熊市的分析係啱的話,對投資有何啟示?第一,牛市和熊市的基本策略不同,若身處牛市中,見股票逄跌必買,死揸唔放,必有斬獲,但在熊市中買股只能炒反彈,食夠要走,死揸唔放,好易中招,在熊市貴買股票,必定係錯,高追的風險極高

熊市反彈只食波幅
第二,不要被政府干預下的巨型反彈迷惑了。美股從09年3月6500點開始大反彈,升了近一倍,但不要被這種巨大幅度的反彈誤導了你,以為見到牛市,雄心勃勃入市。香港亦試過這種情況,98年金融海嘯,政府入市,恒指由6544點的低位,反彈到近17000點的高位,但其實整個經濟未調整完,股市兩年內升得咁好,只因政府入市買股收乾了貨源,令反彈的力度誇大,但信佢盲目入市,見到跌市亦唔走,第二棍落來都會好傷。
第三,熊市炒反彈食波幅。在美國政府驚人干預下,股市自09年起的反彈亦好驚人,你可以叫這種做反彈市,亦可以叫做「熊市中的牛市」,叫乜都無所謂,但熊市的反彈是一浪低於一浪,如果有QE3的高位,下一浪反彈的高位,又會比QE2的高位低,這樣子買股只是炒反彈的波幅,長揸無乜著數。
最後講多句,在熊市中不要放心以貴價買入超長線的投資,恐怕買樓就是這類投資,若明年歐美經濟救唔起,超平利息或可以保住不大跌,但一兩年後新樓供應出來時就好難講了。

2011/09/01 22:08:41 回覆

Fm : soho

今年港股見頂有一個特徵, 都是 [ 見頂後連跌幾日 ], 當時財演普遍解讀為健康調整, 散戶因而錯失了沽貨良機

一月 見頂後連跌4天

二月 見頂後, 當天已倒跌, 隨後再連跌3天

三月 見頂後連跌2天

四月 見頂後連跌2天

五月 見頂後, 當天已倒跌, 隨後再連跌3天

六月 見頂後, 當天已倒跌, 隨後再連跌6天

七月 見頂後連跌2天

八月 見頂後連跌6天

2011/08/26 23:08:30 回覆

Fm : 門師兄

buy and hold似乎只適合指數股

2011/07/12 23:11:49 回覆

節錄自達摩大師:

看成交量

巿場氣氛

估算買貨者是 大朋友 還是散戶

再看港股走勢 跟唔跟美股

如果 大巿應升唔升 或 應跌唔跌

再出現大成交量 就似係轉倉位

再用時間觀察 巿場走勢是否同自己的觀測相同

先觀測

再估算 大朋友的持倉 興趣 位置 噢!

如果不同 就要跟隨巿場走 別跟自己走 呢噢

2011/07/07 22:36:05 回覆

節錄自 SOHO :在上落市通常我會買 4至8手 #2828, 買賣都係分幾注, 每注兩.三手, 頭注入少d, 跌深d買多d, 執 $8 就食糊.

大吉利事, #2828 如跌穿 $120 我會大手掃貨, 不限注向下買, 上次見$122即彈, 六月大大鑊都守到 $122, 相信$120入貨機會渺茫, 所以見 $123我已經出手

喜歡用另類方法睇市, 建行除凈後的股價是 $6.685, 我話過呢個係強弱分界線, 唔係咁易突破, 結果今次反彈真係闖關失敗, 見無法突破就要走貨, 一般來說, 除凈後股價多數向下走.

在我的監察名單內, 以 [除凈後的股價] 呢個方法睇位都好得, 工行除凈後的股價是 $6.069, 和黃除凈後的股價是 $87.69, 長實除凈後的股價是 $116.95, #405除凈後的股價是 $4.124, 今次反彈全部都闖關失敗, 見重磅股無法向上突破就知港股要回調,

究竟港股何時見頂呢兩個指標不容忽視, 1) 明天是小暑, 好大機會轉方向, 2) 港股的高位大多在每月10號前出現, 不過七月是資金重新部署的月份, 而今年一月的高位是在19號出現, 二至六月的高位才是在10號前出現.

我從來不會因為蟹貨重而不加注, 買少d就會, 如果我一早計劃好分注入貨, 見插到落目標位我點都會按計劃買少少, 否則手上只得高價貨就好難見家鄉.

假如一直冇跌到你心目中的低位, 豈不是無法入埋其餘幾注?

 

2011/04/20 16:57:14 回覆

 

賤人騙子- X - 又名老餅-立仁

 

超級騙子快上當. 淫人妻女笑呵呵. 後尾幾年小心啲. 聯絡方法: skype: itin4@hotmail.com-老怪. 電話: 香港: 69115982. 大陸: +86 138 025 83066.

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2011/02/09 10:38:08 回覆

{#210.gif}

user