《學警出更》死左九成

2007/05/23 18:58:30 網誌分類: 影視
23 May

無記新劇宣傳好似好堅咁,但講真,呢一鋪恐怕會死得好甘。

須知道,39點又好,46點又好,呢咁多點之中絕大部分都係c9,that's why《溏心風暴》可以咁hit,《c9兵團》可以hit到咁爆。

但警匪片喎,仲要係無記那些來來去去三幅被,一D都唔浪漫既愛黎愛去,唔知點解既「鬥智」(正確講法係鬥低智),N咁多個巧合,仲個個角色一定會有好多屋企人走出來……

咁都算,無記劇本就算差到同屎無分別(甚至更差),都一樣好多人睇,除非係《一生為奴》唧,咁《一生為奴》班演員無個識既,無左「觀眾緣」,冇得好講丫。弊在,呢齣戲入面班友仔,論觀眾緣真係同《一生為奴》差唔幾(甚至更差)

擔大旗係掏大乳同狐妮,yeah!

真正主角係唔唱K同陳賤窿,yeah多兩野!

上次唔唱K先至啃完肥肥個女,家陣又再跣多一鑊甘既,畀個毀容兒佢歎,佢唔嘔我都嘔死啦!

仲嫌套野死得未夠喉,加埋全個無記最乞人憎既蔡屎健,嘩!嘩!嘩!

再加埋一班九唔搭八,c9最憎既shXt凱琪、吸毒康,人氣勁唔得既賤嘉樂、司徒水皮、唔得掂、除二三……全套劇入面觀眾緣最掂係楊怡,但係做埋晒D二打六角色~~

我諗,呢套所謂「大作」,應該同黎G & 鄭+穎果套爛戲有得fight。但係,黎G & 鄭+穎果套擺到明就係爛,大家都預左架啦!畢竟,黎G在香港電影圈創下了零票房紀錄,同佢阿爺「相映成趣」丫嘛。呢套《學警》做咁多宣傳,分分鐘宣傳費都蝕埋呀陰公!

回應 (0)
我要發表
user