關慧玲
關慧玲
關慧玲

觸電

2011/12/16 08:44:13 網誌分類: 生活
16 Dec
        這個冬天真太乾燥,貓爺身上都帶電,經常被電到飛起。今早起來,紅豆一頭衝過來挨我的手,卡一聲即觸電,手一痛,立即醒晒,人貓各自散開,不知道紅豆會不會痛。

        原來室內太乾燥,就會令周圍東西都帶靜電,近距離看,貓貓的毛毛都豎起來,家有十貓,被電到的次數就乘十,每次回家都閃避不能,真慘。

        網友介紹好多防靜電的方法,例如家裏放一盤水提高室內濕度,又或者用防靜電的梳替貓貓梳毛,不知道是否有效,亦有人說,不接觸就不會電到了,但這又豈是貓人所為?我想大家都是寧願被電到飛起,都不會放棄和貓接觸,只好認命吧!

        關慧玲

        
回應 (11)
我要發表
2011/12/16 22:21:31 回覆

Shane女皇真係好靚女呀! 今朝我都比我家主人電到跳起,之後仲要比佢哋係咁喵喵聲咁投訴呀!!(◎_◎;)

2011/12/16 21:55:08 回覆

女皇呢張相超有精神

2011/12/16 18:06:10 回覆

嘩!女皇shane傷口全好了,真是超好消息!我好開心呀! {#icons_girl2}

女皇shane萬歲, {#icons_cat1}關小姐萬歲, {#icons_girl1}您功勞真不少,好嘢!

2011/12/16 15:50:11 回覆

我聽過話袋鈕型電池(size唔好咁細..驚隻寶貝吞咗,所以起碼5毫子咁大)或普通電池就唔會俾靜電電親..各自帶著.就一定唔過電,唔知係咪真..但一試冇妨噃~~! {#icons_cat1}咁大家可以任摸唔嬲..

鈕型電池可以俾隻寶貝當吊咀帶..都ok..

 

關慧玲
關慧玲 2011/12/16 14:35:51 回覆

pak ma,

對丫是前日替女皇拍的,趁機宣佈好消息,女皇shane傷口全好了,這兩天替她除下罩來,戴了成個月,她舔手舔腳搞足一晚,之後安樂地睡了,我也放下心頭大石。

2011/12/16 10:22:07 回覆

關小姐,請問這幅是女皇的近照嗎??精神不錯呢?上一期的相,女皇肯同其他貓爺午睡(同一張梳化),牠適應很多了。

恭喜晒! {#icons_cat1}

2011/12/16 10:09:00 回覆

關小姐:

女皇精神一次比一次好, 恭喜!恭喜!得到你悉心照顧, 貓地真幸福。 {#icons_girl1}

 

2011/12/16 10:06:22 回覆

哈哈!完全同意各位貓友, 電到飛起衽所不計, 抱住佢地人同貓都好開心, 重要唱佢地每貓一首專用歌仔, 貓地就會冧孜孜望住你咪咪眼, 點捨得放手。 {#icons_cat8}

 

2011/12/16 10:06:15 回覆

真係好電!!

2011/12/16 09:47:37 回覆

我回到屋企樓下,已經開始唱住自己作詞的貓兒歌, {#icons_girl2}一開門大家已經急不及待互相打招呼,電到飛起就電到飛起吧,我太愛牠們了,牠們應該都一樣愛我! {#icons_cat1}

2011/12/16 08:57:13 回覆

咁又係呀,寧願被電到飛起都唔會減少接觸d寶貝啦... {#icons_cat1}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}