則卷小雲
則卷小雲
則卷小雲

自作自受

2007/06/26 01:07:32 網誌分類: 生活
26 Jun

  今日下午,囡囡放學回來,把時間浪費了整整一個小時,才開始做網上練習,把本來預算兩點才吃的午餐,推到三時才能吃,路經m記,我想換一個薑餅人,細問之下,才知道要十二元才可以單買一個玩具,囡囡又想要史力加同驢友,唯有改為吃兩個happy meal啦!吃罷,本想帶埋囡囡一起去銀行找卡數,但囡囡卻說她在M記等我,因為她想玩NOKIA的GAMES啊!咁好啦!我自己去銀行囉!反正好鬼遠的~

  當我找完卡數時,突然醒起家裡沒有蛋,便順道去街市買了一排蛋,再去M記接囡囡啦!誰知我入到去,卻見到冇人玩NOKIA ge games喎!去咗邊呢?再看,原來囡囡同公關小姐傾緊計喎!於是我咪走埋去囉!做乜囡囡喊到梨花帶雨咁架!我仲以為佢同人地爭嘢玩添!原來佢話我咁耐都冇去接番佢,打我手機又冇人聽!原來我個電話比囡囡偷咗呀!梗係冇人聽啦!佢仲以為我唔要佢添~

  於是我同佢講,平時佢曳曳時我話唔要佢係氣話嚟ge!我又怎會唔要佢丫!呢個世界上又怎會有人咁蝕底丫!咪只得我一個囉!

回應 (13)
我要發表
2007/06/29 07:17:39 回覆
唔認同離低細路喺街外,就算係幾分鐘又好或喺細路自願又好,有乜意外時點算喎,喺重要決策上大人為受細路影響,Vanessa可能一時貪玩或錯估真實情況。
2007/06/27 01:42:05 回覆

識喊,證明她知驚,不會膽生毛,                                         起碼會乖乖留在原地,不會四處走。

不過我都認為,不宜把孩子單獨留在街上太久。                                現時社會壞人太多了~而小孩實在也沒有保護自己的能力;                            這比起獨留家中,有時反而更危機四伏,更令人防不勝防。

2007/06/26 23:55:08 回覆
我細個果時成日都一個人係遊樂場玩,
我知我daddy一定會接我走!
果時又冇電話又call機,人與人之間冇因此疏離啊!
講個“信”字!
歐懷琳
歐懷琳 2007/06/26 21:05:01 回覆

囡囡不獨立,母之過。

2007/06/26 18:10:54 回覆
經過呢次,囡囡會唔會更加聽話?
2007/06/26 17:33:25 回覆
我有薑餅人呢.....好可愛的....
2007/06/26 17:03:09 回覆

爸爸媽媽最愛自己既仔仔,囡囡啦.........

感謝各位爸爸媽媽T^T....

                           xoxoxox  keekee

2007/06/26 11:48:38 回覆

 有無人發現頭條網多了個「綠色和平」的blog呀? 是真的還是別人在玩呀?唔通頭條網要做環保網??

2007/06/26 10:27:42 回覆

有了孩子, 是不是就找到了自己的那顆恒星, 永遠圍繞著她轉呢?

一直想要個女兒, 所以真的很羡慕Candy.

2007/06/26 09:40:17 回覆

細路女的想法就係咁架啦!

2007/06/26 09:09:32 回覆
我都試過一次在 Jusco 扮走失留下不願離去的 Sherman,然後躲在遠方看他的反應。他發現不見了我們後,表現得很驚慌,沒有哭在四處找。突然我扮作碰見他,他一見我便抖著扁著咀,眼眶都充滿了淚水。我抱著他,安慰著他,然後堂堂一個大男人流下淚來。想作弄他,原來作弄了自己。
2007/06/26 04:21:40 回覆

Vanessa 呢個傻妹, 又好可愛啊!

2007/06/26 01:26:37 回覆

小孩子就是這麼天真地相信,選擇性地牢記「大人」們說過的『戲言』

所以才會這般「傻呼呼」地哭了出來

user

最新回應

FR 芷
FR 芷 2015/02/22

{#200901242337194856.gif}

2013/06/22

永遠懷念 可愛豬豬

巧茹與小泡泡
巧茹與小泡泡 2013/03/24

桃花依舊

人面全非

珍貴回憶

{#icono_67}

小女子
小女子 2012/10/06