joboche1
joboche1
joboche1

契妹提問

2012/09/04 08:03:09 網誌分類: 有人問
04 Sep

前日契妹問我呢個契哥會唔會支持反洗腦行動? 抑或會支持硬推國民教育? 我話比契妹知契哥唔識政治; 更唔識咩野叫做學運; 只係想公平去睇呢件事! 跟住向契妹舉左一個例: 唔支持唔相信共產黨, 同係唔係支持國民教育, 呢兩件事可唔可以相提並論, 抑或要無日無之咁抗爭, 就要睇官民雙方面想香港變成點樣!

首先, 對雙方面都保持中立, 既唔幫政府講野; 又唔支持學運! 我地將思想推前, 將而家2012年變成2047年! 當我地人人都係18歲, 係要服兵役既時代來臨. 係唔係一日唔妥共產黨就唔服兵役? 服兵役等唔等同承認共產黨? 如果拒絕服兵役, 香港算唔算係中華子孫? 意見唔同可以唔掂傾到掂, 最緊要係唔好意氣用事?

~~待續

回應 (0)
我要發表
user