河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔

(河馬仔專欄)《La Maison Du Chocolat》朱古力甜點專門店食評

2012/10/13 17:45:50 網誌分類: 飲食
13 Oct




『馬場樂子(妹)』(18) : 網上賽馬節目之看板娘,負責報導賽馬結果,喜愛甜食。

『馬場彩珠(姐)』(18) : 樂子的孖生家姐,以往在日本上學時亦曾研究甜品製作,間中到『潮州メイドCafe』寄賣甜品。

『Mary CHAN』(18) : 馬場姊妹的大學同學,『潮州メイドCafe』的常客,經常在咖啡廳中寫故事。

『司馬蓮華』 : 來自潮州,語尾有時會帶一點尾音,喜愛日本的流行物,在假日偶然會開私房形式的女僕Cafe,名為『潮州メイドCafe』。



彩珠 : 其實朱古力好,Macaron都好,有高級品又有大眾化的選擇。

蓮華 : 當然如果想食到高級品的話,在香港也有很多選擇的。不過,Macaron的歷史好像很久耶。

Mary : 其實Macaron嘅來源有人話係來自意大利或者法國,不過盛行以夾餅形式食法就係在19世紀初呢。

樂子 : 不過今之我地介紹嘅朱古力連鎖店係香港已有5間分店,大多坐菅係大型高級商場,而且係法國,英國,美國同日本都有呢。

彩珠 : 所以今次所介紹的就是由法國人Robert Linxe創立了約30多年嘅《La Maaison Du Chocolat》專門店。





蓮華 : 其實此店賣的是朱古力的高級品,算是世界級的名牌子,不少商務客都會買這店的產品用來送禮的。

彩珠 : 看看價格都可略知一二的。


樂子 : 而好大特色亦在於個包裝,彷皮盒包朱古力真係好有華麗嘅氣派。

Mary : 其實連個保溫袋個樣都好靚架。不過當然係睇睇唔同嘅甜點先啦。






樂子 : 呢個松露朱古力禮盒有4款(細),仲有埋食法教學。

彩珠 : 有純松露,焦糖拖肥,香橙,紅桑子四款。當然食松露朱古力要食它們的香氣,這個朱古力以純松露的一款最明顯,所以教學上都以這個做開頭的。而以紅桑子最為 fruity,感覺以清新的少少酸甜作結尾,果然和平時在其他店買到的松露朱古力的感受有分別,雖然我們沒有好像別人一樣以酒送食,但感覺一樣可以好豐 富。

馬場彩珠 --- 對松露朱古力禮盒之評分 :




樂子 : 到到這個朱古力tart,有一細塊金萡做裝飾,餅底其實較薄而脆,朱古力的細滑度係舌尖可以感受到,只係有少少過甜,可能要送一道濃茶最合適呢。

馬場樂子 --- 對朱古力tart之評分 :





Mary : 其實入面係有好多款,6個裝都可以有幾隻味,入面夾住都係唔同嘅朱古力餡,雖然都係略甜少少,但可以食到朱古力以及一些堅果的處理的細膩以及餅皮的鬆軟,朱古力滑加上可可及其他餡料嘅香味,應該係香港來說係較上乘呢。

Mary CHAN --- 對Macaron之評分 :





蓮華 : 試過多樣的朱古力,我覺得這個是最好味道的。這個水果朱古力條,厚厚的朱古力包上一些好像加上水果酒的香橙醬,這種味道是雙重引發出來,而朱古力更配合到果香的香氣,小小的一條足以令食客滿足萬分呢。

司馬蓮華 --- 對水果朱古力條之評分 :






中秋節就一定想起團圓,無論身處何地,每家每戶當晚都希望能聚在一起,共賞明月,馬場樂子及彩珠兩姊妹亦祝願大家人月兩團圓。



此Wallpaper由河馬仔設計及監製及持有版權、由香港同人組織CASTALY堂之畫師---神奈未來繪製而成。

*(圖中所述之故事及看板娘人名純屬虛構、如有雷同、實屬巧合。)

回應 (0)
我要發表
user

最新回應

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01



2022/01/01「河馬仔賽馬專欄」,又有年頭開始輸。

是日 : + $1000 - $15000 = - $14000

累績 : - $14000 - $355115 = - $369115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2022/01/01

(以下分析只是河馬仔個人觀點,注數只是河馬仔自己會買的,僅屬參考而已,賽馬沒有必勝,絕不可以孤注一擲或投注過度。)

河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/09/19


2021/09/19「河馬仔賽馬專欄」,我諗我九月要收工了。

是日 : + $1944 - $19500 = - $17556

累績 : - $17556 - $337559  = - $355115
河馬仔河馬仔
河馬仔河馬仔 2021/07/11



2021/07/11「河馬仔賽馬專欄」,全季以今日中都冇用,埋單輸$126224結束今季。

是日 : + $13992 - $18900 = - $4978

累績 : - $4978 - $315025 = - $320003