joboche1
joboche1
joboche1

補習天王天后?

2012/10/13 19:54:12 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
13 Oct

睇到各種交通工具刊登補習社既廣告時, 真係覺得好攪笑. 唔知係補習社自己度既橋, 抑或係廣告公司度既橋, 一係[萬人師之選], 一係[天王天后], 除左鬥身份高之外, 所有當事人既實力係唔係已經達到天王天后, 所以做得萬人師? 真係不得而知! 提起天王天后, 自不然想起當年歌壇四大天王, 只見佢地耍手擰頭!

真係食呢行飯既高手先至唔會比天王既封號用黎自我麻醉! 佢地四位個個都係出曬名勤奮搏殺, 以好成就黎報答愛護自己既歌迷, 先至有今日既名成利就, 絕對唔係單靠[天王]呢兩個字! 因為天王係佛門稱號, 名為風調雨順四大天王, 仲係佛祖既護法, 亦係真心修行人既護法. 試問呢班補習先生保唔保護到自己先?

~~待續

回應 (0)
我要發表
user