表妹的作品

2007/07/31 15:33:04 網誌分類: 創作
31 Jul

 
lee個設計圖係我表妹之前讀設計時既畢業作品其中一幅, 見到佢可以畫得咁靚我真係好開心, 因為睇住佢由唔識電腦繪圖慢慢到宜家做好畢業作又搵到份設計工作,真係好登佢高興,先前還擔心佢畢吾到業呢~

見 到佢我就唸番起我以前都好似佢咁樣,由剛讀設計時有很多嘢都唔識,慢慢根同學學電腦插畫,苦練咗三個月做畢業作品,個時真好辛苦,早上又返學,下午又要做 兼職,晚上先辛苦,要趕工做畢業作做到一兩點架,有時更做通霄。那時家裏剛發生些事, 父親剛過身,很旁惶,但心想畢業作品如做不好,將來會很難搵工,所以那時便努力做好習作,盡量唔好唸親人逝世既事啦。其實在那段時間也是剛和拍拖三年既男 友分手, 覺得大家既性格唔夾,加上自己又很忙,所以便分開了。


現 在我巳搵 到一份比較安定既工作,都做咗七年嘢啦,平均每年都有得加人工,我都很滿足啦。我覺得每個人都有自己既故事,有啲人會有好多經歷,有啲人由細到大都有屋企 人疪護,什至連結婚也有屋企人幫佢地比埋禮金或者買層樓比佢地住,好似幾幸運咁。不過我覺得幸福係要自己去增取嘅~希望所有人都能夠搵到自己既幸福啦!

回應 (1)
我要發表
2007/08/02 12:48:04 回覆
你表妹要好好加油呀!
user