joboche1
joboche1
joboche1

老表你好嘢_1

2013/02/13 08:23:24 網誌分類: 摘星奇緣
13 Feb

無論電影又好; 電視劇又好; 小說都好; 都只係想透過一個小天地黎講下古仔. 當然, 內容或者無中生有; 或者直話直說; 或者交待過程卻不作評論; 或者嬉笑怒罵; 或者隱而不發; 或者刺激心火; 或者冷靜反省! 呢d心態都出自編審手筆同舖排功力, 引起唔同立場人仕既關注. 總之有錯絕唔係單方面, 先至要反省.

香港自沙士同金融風暴後, 地產一枝獨秀! 全港有樓在手既, 都係日以繼夜咁辛勞工作去供死會! 日又開工; 夜又開工; 冇時間生仔! 就算有仔都唔得閒自己揍, 居然比內地同胞搶貴奶粉, 當然興過辣雞! 同時又遇上上水水貨擾亂地方安寧, 自然舊恨新仇一一秋後算賬. 之不過, 凡事都有學習空間, 黎換取互諒共融.

~~待續

回應 (0)
我要發表
user