義工服務

2013/09/07 12:21:08 網誌分類: 生活
07 Sep

差不多成年冇去老人院唱歌,老人院位社工問左我好多次,終於擇定左尋日。

因為係閒日,朋友多數唔得閒,得閒果啲多數係子喉,冇咩幫助。因此,我決定除左唱歌之外,搵我位御用攝影師幫啲老人家影大頭相。社工告知,佢果度啲職員個個都係唱家班(難道係入職條件之一),祇係唔識唱粵曲啫!咁就簡單啦,我一個人唱獨腳戲,剩番嘅時間咪佢地攪掂囉!

根據過往經驗,每次逗留時間祇係得個半小時。社工叫我位朋友一點去放好攝影器材,兩點開始;照計三時多便可以完成,因此我約左附近位牙醫四點補牙(講得大話多,崩左少少大牙;醫生話唔補都冇問題,不過,明知有問題嘅,梗係整好佢啦)。誰知我地一點去到立刻開始做,淨係影果四十幾人都攪左兩個幾鐘頭,完左距離四點得番45分鐘左右(仲要預5分鐘行過去牙醫度),於是我選唱左「昭君出塞」、「紅燭淚」同「一代天嬌」。

唱呢幾首歌除左係因為獨唱曲之中,老人家熟識嘅曲唔多;雖然我都預埋「殘夜泣箋」,不過除左時間之外,呢首歌佢地應該唔太認識!

過往我響工作嘅時候,好多時要回信俾市民,我對同事嘅要求係:你寫一封信俾人,要從收信人嘅立場去睇封信,否則信嘅內容你明、對方唔明係冇用嘅----咁即係對牛彈琴啫!

點解講舊時?因為揀歌一樣---你要唱俾老人家聽嘅,就要投其所好,唔係揀你最新學左咩嘢歌、係佢地喜歡聽咩嘢歌!當我唱「紅燭淚」嘅時候,我同佢地講:呢首歌嘅名你地可能唔認識,但係首歌嘅旋律你地一定識!

果然,唱左兩個字,佢地經以拍晒手掌---唔係我唱得好,係佢地太熟呢首歌!

依家啲人出「騷」,一樣係鬥揀新歌嚟唱;唔係話新歌唔好(十首中都有一首聽得吓嘅,最主要係好嘅撰曲人真係賣少見少!最近聽首新歌「啼笑金玉緣」,首歌寫到差到極),不過都要睇吓你嘅對象係咩嘢人,如果觀眾大部份係學緊粵曲嘅,可能問題唔大,否則....

曲友芳芳早兩日同我講:「九月初去屯門大會堂聽演唱會捧朋友場,七首歌中有六首新歌,我學左廿年粵曲都唔識呢啲歌,悶到想死!」

又撐到咁遠?講番尋日,每次去呢間老人院我都會預備啲禮物送俾院友。今次諗住既然同佢地影相,不如送相部啦!相部都係我位攝影師老友贊助嘅:

一本四R相部,每本可放廿四張相,朋友覺得院友用得著(佢會將院友嘅相執好後、晒番彩色同黑白相俾佢地兼存放埋響影碟度送俾佢地嘅子女)!呢啲相簿佢每次俾我、都俾我鬧----呢啲相簿放得咁少相嘥掟方呀,所以佢依家俾啲放得二百張相嘅相簿俾我(真黑人憎,唔駛你俾錢仲要嫌三嫌四!)

 

回應 (4)
我要發表
2013/09/08 12:29:55 回覆

我都試吓用火狐先! {#iconb_518}

2013/09/08 00:29:45 回覆

哈哈!你真係買嚟食架。

2013/09/07 22:34:28 回覆

貢梅好食,多謝介紹

2013/09/07 18:24:14 回覆

我個網都無晒野!用火狐可將相縮細。

user