該死吾會病

2013/10/05 00:02:15 網誌分類: 生活
05 Oct

舊老板升級,請幾位舊同事食飯。席設銅鑼湾怡東酒店(怡東軒),我都係第一次响果度食,整體上食物同服務都好好,但我吾知價錢。

席間有同事語重心長甘提醒我地記得要照胃同照腸,因為呢兩個部位有事,冇任何病徵,病發時經已太遲,她的親友便因此失救!

好多人都有年年驗身習慣,但一般的檢查不會包括照腸和胃。我覺得好奇,問佢照腸係做D咩嘢?佢話首先要放清D大便,然後好似照胃镜甘,不过個鏡係由肛門塞進去。

我覺得甘攪法都好辛苦嗜,冇咩嘢吾妥就無謂甘攪法!同事告知,如果驗左冇事,祇需五年做一次檢查。舊老板即刻講:根據記錄,每一千人,就有一個人在進行此項檢查時刺穿了腸而不自知,直至腸穿肚爛才知出事。

至此,除左提出建議果個、個個都話吾制!正所謂(該死吾會病),注定你係要死嘅,你做晒下半身檢查,结果出事嘅可能係上半身嗜!當然,身體有任何不適,一定要揾出原因。

回應 (9)
我要發表
2013/10/09 02:19:49 回覆

不是放水,是飲一公升水,很難飲,飲完去廁所放垃圾,條腸要好乾淨才照得清楚,好多人都照到有息肉,順便割埋,免留後患。

細女話每日去廁所的次數同量有變動就要睇醫生,不可大意!連續肚瀉就要小心!

年過50同中央肥胖都是高危,好多人都照,如果有息肉,就要5年照一次,無息肉可以10年照一次,照時唔辛苦。我唔照是怕飲果種水同住院。

 

2013/10/06 13:07:30 回覆

我都覺得唔好搞咁多好D!

2013/10/06 01:32:29 回覆

係要飲一大瓶水(聽講味道怪怪),飲了要頻頻上廁所,因為要去清晒腸內的東西,才可以照腸,醫生的意見,年過75不宜照腸,因風險較高,老人家有時意識不清,不懂得適時補充水分,會出現缺水情況。

灌水入肛門放大便,是洗腸,要有專人指導。

2013/10/05 11:35:24 回覆

聽幾個做過嘅親戚講就係買一大瓶醫生指定嘅水嚟飲,要飲哂果大瓶水,咁果晚就要不停去洗手間放水,至於係咪直接灌水入肛門,我又唔知喎!明日問吓佢地先,再話妳知吖!

2013/10/05 10:50:16 回覆

阿Cat:咩吾係直接灌水入肛門放大便架咩?

2013/10/05 10:47:54 回覆

部腦今日晏D至还巢,用手机寫,好麻煩!

2013/10/05 06:32:33 回覆

van、部腦好番呀!

2013/10/05 06:31:48 回覆

照大腸我都唔制呀、啱架、該死唔駛病! {#iconb_275}

 

2013/10/05 03:22:43 回覆

有啲親戚去照過腸,先一晚要飲一大瓶水,成晚幾乎要坐響洗手間,辛苦到不得了咁話!

我醫生問我想唔想照腸,幾大唔制呀! {#icons_cat6}

user