最佳女主角

2013/11/21 11:17:24 網誌分類: 影視
21 Nov

無線剛播完嘅節目,接住落嚟個節目係「慘不忍睹三小生」,睇左15分鐘,頂唔順要轉台!

去年黎芷珊憑「最佳男主角」節目攞獎,果個節目我一集都冇睇過;正因如此,今輯都間中睇左幾集。老實講,如果上次「最佳男主角」都係咁,真係唔明點樣可以攞獎!

我睇左訪問葉玉卿、羅蘭同陳慧琳果幾集。葉玉卿唔知係咪因為久居外國,廣東話唔流利、抑或佢有太多嘢隱瞞,唔講得出嚟,總覺得成集帶人遊花園,不過遊完都係唔知佢講咩(所以睇完上集、都冇睇下集)?陳慧琳果集講來講去,都係講佢同個經理人嘅關係,雖然佢講到聲淚俱下,我太冷血啦---感受唔倒!又冇睇下集。

反而係訪問羅蘭姐果兩集,我覺得好真!呢啲節目珍貴在你可以知道一啲你平日唔知嘅嘢。

上個月我姪女回港,問我有冇睇呢個節目?點答好呢?話有又唔係、話冇又唔係!

我:「點解咁問?」

姪女:「你有冇留意黎芷珊帶果啲頸飾?好靚!」

我:「哦!好誇張果啲吖馬。」

姪女:「我諗黎人緣好好,所以有朋友幫佢設計!」

我:「唓!駛唔駛呀,無線服裝部人人都識做整啦!」

姪女:「但係點解唔見其他劇集女主角帶啲咁靚嘅頸飾?」

 

我:「一來咁誇張嘅頸飾依家先至流行、二來響劇集度衣著太誇張亦唔好!但係黎芷珊係做主持,所以可以誇張啲。」

一個節目令人留下印象,唔係內容,係主持人嘅衣著!係成功定失敗?

回應 (4)
我要發表
2013/11/22 10:50:55 回覆

我一集都無睇過, {#icons_dog3}今日返工聽到同事講三個小生去旅行,佢地話好好笑,開頭聽廣告時都想睇,但後來唔記得時間,以無睇到。 {#iconb_345}

2013/11/21 15:50:10 回覆

我冇睇到、但係睇相片就覺得好誇張! {#iconb_261}

2013/11/21 13:55:56 回覆

我諗服裝同飾物一般都有贊助商既!

哈,你睇藍色同白色件衫,同款不同色! {#icono0_2}

2013/11/21 12:10:21 回覆

我只睇左毛舜均同劉嘉玲,無時間睇電視。唔喜歡主持的衣服同手飾,太誇張!

user