2013無線電視頒獎禮`

2013/12/17 11:53:36 網誌分類: 生活
17 Dec

往年無線電視頒獎禮,事先經已傳聞邊個邊個會攞獎---結果邊位邊位又真係攞倒獎!不期然俾人一個感覺係可以用簽約達到攞獎嘅結果。

今年可能因為風頭火勢掛,無線唔可能再做出一些令人覺得佢地係造馬嘅頒獎禮,因此,今年得獎果啲我估中左八成:田蕊妮得獎,正如佢話齋,係遇倒一個好劇本,令佢有得發揮!黎耀祥攞唔倒獎亦係衰在劇本,以「神探高倫布」呢啲劇本一早應該拎去堆田。真係成也劇本、敗也劇本了。

我早幾日都講過,江美儀過左無線,有如脫胎換骨--化粧靚左、演技亦明顯睇得倒;除左播緊套「My盛Lady」,之前套「名媛望族」亦有不錯的表現,反而套「衝上雲霄二」我覺得麻麻!不過,佢同田蕊妮致詞時,擦無線鞋之餘、眨亞視的言論我不以為言,始終一場賓主,山水有相逢,無必要去到咁盡。

視帝由黃子華獲得,我真係覺得跌眼鏡架。雖然我都欣賞黃子華,但係佢套劇都未播完!論演技,我覺得王祖藍在「表弟,你好嘢」中表現得更好--雖然我都唔鍾意睇佢!正如某頒獎嘉實講:「(衝上雲霄二)囊括晒無線的靚仔靚女、而(表弟,你好嘢)則包含晒一眾醜男醜女(郭俊安當然唔係)。」呢位嘉賓真係講出我心底話。

亦因為如此,最受觀眾歡迎獎由張智霖獲得---觀眾係鍾意靚仔靚女嘅!我姪女一見倒Chilam就暈晒浪,咁由觀眾一人一票選出嘅,佢真係眾望所歸,有得留低啦!

許紹雄演技一向不俗,但係如果以「My盛Lady」呢套劇而獲獎我並不認同,反而阮兆祥響「巨輪」同呢套劇中有很好的表現。

以上純屬個人意見,你唔需要認同!

回應 (1)
我要發表
2013/12/17 12:09:17 回覆

雖然冇睇、但係黄子華得獎、有點莫明奇妙! {#iconb_267}

user