joboche1
joboche1
joboche1

點解咁串?_合訂26

2014/02/01 08:26:07 網誌分類: 點解咁串?
01 Feb

JABBER ----->

 

受到猛烈撞撃(JAB), 自然講嘢會含糊不清(JABBER)!

 

JACKASS ----->

 

蠢人(JACKASS)唔單止喺傻瓜(ASS), 本身亦只喺有三腳猫(JACK)工夫咋!

 

JAIL ----->

 

罪犯被判坐監(JAIL), 喺隔絕外間誘惑嘅干擾(AIL)!

 

JAM ----->

 

自己(AM)可以做到果醬(JAM)咁甜; 又可以成為人際間嘅障礙(JAM)!

JANGLE ----->

 

站起人權角度(ANGLE), 唔可以製造燥音令人感到煩躁不安(JANGLE)!

 

JEALOUS ----->

 

妒忌嘅(JEALOUS)壞習慣喺我哋(US)人人有份, 永不落空.

 

JOIN ----->

 

參予(JOIN)但唔夠投入(IN)嘅話, 就喺虛偽!

 

JOURNEY ----->

 

屬於我哋嘅(OUR)旅程(JOURNEY), 喺應該好好開心(JOY)一下!

 

JUSTICE ----->  

公正(JUSTICE), 喺需要我哋明察秋毫(ICE)嘅觸角, 無枉無縱!

回應 (0)
我要發表
user