温故知新

2014/02/21 17:39:49 網誌分類: 粵曲理論
21 Feb

曲友芳芳去年底經己约定我尋晚食開年飯,何解咁遲?因為我尋晚先上課,佢又係,又係响太子,因利成便,吾駛專登出去。

我地响始創中心間(小小拉麵)食,當時五點幾,得幾個客。兩個人叫左:

1. 雪菜咸肉炒年糕

2. 涼拌青瓜

3. 醺魚

4. 小籠包

埋單$215。食嘅嘢同「翡翠拉麵」差不多,食物質素算唔錯,最好係招呼---侍應唔駛叫都不斷同我地加添熱茶;走嘅時候七點左右經已客滿。

兩個唱歌嘅人,三句不離本行講唱歌。我同芳芳嘅默契係隔一個月同佢操幾首歌,唔同我操嘅月份佢同書友仔操佢地剛學嘅歌。正因如此,我建議佢同我操番以前學左嘅舊歌;至於佢新學果啲,如果我都鍾意嘅,才會學嚟同佢操。

尋日佢表示呢個安排好好,因為好多舊時唱過嘅歌,原來再唱番係有唔同感受嘅,有些以前唱錯、唔明何解嘅,依家再唱又明白多左!

芳芳另一位朋友,鍾意追新歌,咩嘢歌都識,但係冇咩邊首唔kick。出騷唔新嘅歌唔揀,有些時連自己啱唔啱唱都未知,便報名唱,結果....

但係最弊捧場嘅朋友,一般都係對佢有讚冇彈。有次佢同我操「聲聲慢」,佢之前決定同我操呢首歌果陣同芳芳講,呢首歌佢出騷果陣朋友對佢讚不絕口,唱完我咪知咩嘢事囉!不過,好似芳芳話齋,呢啲人唔話得,所以我同佢唱完就算,一句說話都唔會講!我份人衰:唔可以講啲違背良心嘅說話,所以只可以等有律師到場先至講嘢。

我成日都係果句,有一兩首見得人嘅歌好過你識唱一百首歌、而冇首見得人!

回應 (5)
我要發表
2014/02/22 22:03:13 回覆

哈哈,哈哈哈! {#iconb_360}

2014/02/22 18:11:06 回覆

依家係咪算係投訴呢?

2014/02/22 18:06:53 回覆

阿媽唔講野,用筆剔剔剔! {#iconb_359}

2014/02/22 12:04:04 回覆

希望有朝一日你同我唱歌唔駛等律師到場你先講野啦!我好話得,我頂得住架。

2014/02/22 00:41:12 回覆

溫故真的可知新!以前唱唔到既地方而家會唱到,以前唱錯左都唔知,而家再唱會發覺原來以前唱錯。我今日都再三聽征衣,會突然發覺原來錯左。

user