《梁祝》 二胡

2014/02/22 00:09:14 網誌分類: 音樂
22 Feb

轉把的速度好快 ! 

足足 半小時 的 ! 小點體力也不行, 還要記譜.

像是跑 馬拉松 一樣.

隻胡 高把位 的 音色音量 都很美.

 

2013 竹塹國樂節 《梁祝》 指揮/閻惠昌 二胡/孫凰 Butterfly Lov

http://www.youtube.com/watch?v=tu5XohUR3Pg

回應 (15)
我要發表
 KFC
KFC 2014/03/17 13:25:14 回覆

天佑,已解決。原來在網路連線中Internet Protocol(TCP/IP)的DNS位址不知為何被改動了,轉回「自動取得DNS伺服器位址」後便回復正常。

你的情形反而更離奇,因為只是一日半日上唔到(後來又上到?這樣可能係網絡供應商嘅問題似啲)。照計唔似被hack,如果你有裝防火牆的話。雖然這些防火牆都好容易被黑客破解,但取易不取難,而家仍有大把全無保護的Wi-Fi及網絡隨時可hack。

2014/03/17 00:11:40 回覆

KFC,

唔知解決了未 !?

前幾天, 我部腦都 上不到 mingpo 一天, 又試過, 上不到 yahoo 一天.

我還以為 mp 被hack. 但是用 姑姑 又search 到當天 新的資料. 即是其他人是可以 access 到, 只是我不能.

一直擔心, 部腦己被hack, 及被利用 作搖控入侵.

 KFC
KFC 2014/03/16 11:06:30 回覆

天佑,唔該晒。

2014/03/15 23:38:19 回覆

又淒美的二胡梁祝....可是孫小姐的版本,

好似沒有之前那麼淒怨, 毛管沒有"樹"起來.

中至後段說不出有什麼不同.

還是回家聽好耐之前天天貼的十面埋服去了....

2014/03/15 23:14:58 回覆

KFC

//最近我OS係XP嘅電腦都上唔到facebook同埋youtube,其他website又無問題,唔知係唔係因為微軟將停止支援XP嘅關係。你嘅OS應該都係XP,唔知有無同樣問題呢?//

yes, 我部機仍行 xp. (一直無up date 到, 怕出問題)

用 ie6.0  和 firefox 27.0.1 上youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=ie2E0hEN24Q&list=PL4FF1D012835919E1

和其他的youtube, 現在仍 沒問題.

 

fb, 則因為 怕私穩外洩, 一直也沒有 account. 試不到.

 

 

 KFC
KFC 2014/03/15 16:30:06 回覆

天佑

最近我OS係XP嘅電腦都上唔到facebook同埋youtube,其他website又無問題,唔知係唔係因為微軟將停止支援XP嘅關係。你嘅OS應該都係XP,唔知有無同樣問題呢?

淺雪
淺雪 2014/03/07 09:37:37 回覆

相片:又到Tea Time 啦! 今日攪d新意思先…加d 焦糖核桃落 Nescafe Dolce Gusto Ice Cappuccino 到,umm~脆脆哋~好味! 3個步驟就攪掂架啦 ! 1. 將20克核桃切碎 2. 將碎核桃同20克糖加入平底鑊炒,糖熔化後就變成焦糖核桃 3.預備好 NESCAFÉ DOLCE GUSTO Cappuccino ,然後將焦糖核桃灑上面 Enjoy!

2014/03/05 23:57:26 回覆

//做果時真係好辛苦//

你好叻 ! {#iconb_256}

2014/03/05 18:26:50 回覆

做完運動好肚餓,包仔好好味,蕃茄湯好好飲,仲未飽!

手腳有啲痛,精神好咗,心情靚咗!

堅持堅持每日做運動!努力!加油!

不過做果時真係好辛苦㗎!

2014/03/05 00:01:21 回覆

{#iconb_22} 好要學下  耍太極 先 !

2014/03/04 14:35:06 回覆

每天運動精神好 !

2014/02/25 23:33:19 回覆

係呀!  我都 安心 咗 !

 

2014/02/25 21:37:23 回覆

買到個靚位,安心曬!

qqcheng (小吉)
qqcheng (小吉) 2014/02/25 00:08:43 回覆

我最喜歡的梁祝,多謝分享.

淺雪
淺雪 2014/02/24 09:10:58 回覆

{#iconb_354} {#icons_boy5} {#icons_girl1}

user