地上情、地下情

2014/02/28 11:06:53 網誌分類: 愛情
28 Feb

娛樂界一對男女拍拖,急不及待向外界公佈----主要係女方年紀唔細,搵倒個筍盤(用錢衡量)仲唔急急腳向外宣洩主權,叫其他女人發財埋邊咩!

可惜,呢一段「情」來得易、去得快,見光即死!好奇怪,曹操有知心友,關公有對頭人,每個人都有朋友同敵人。如果你認為自己冇敵人,一係你唔係正常人、一係你冇危機感,連身邊有敵人都唔發覺(敵人唔一定係要你死我亡果種,有些人憎人富貴厭人窮,都入埋數)。好簡單啫,以唱歌為例,你唱得好,你身邊某些朋友可能唔高興架;你唱得唔好,更加不得了,佢會同你通處派傳單,免費做埋你位新聞主任。

奇便奇在果位仁姐,似乎真係冇朋友喎!一個二個企出嚟都係數佢不是之處,如果佢有朋友、又鄧佢不值嘅,都應該企出嚟講兩句吖!

一般而言,以前一男一女拍拖(拍拖唔一定係一男一女架馬,你明啦)一定係等感情穩定左,先至安排見家長嘅,果陣都差不多到談婚論嫁階段。以娛樂圈而言,一般係選擇同居而唔結婚,驚影響事業!

如果問,玩地情又如何?同一位男藝員,與人同居多年結果咪一樣不得善終!

尋日致電舊同事,我問:「何解你近排FB盡是傷春之句(春香上身。其實我都估倒答案)?」

佢答:「失戀!」(一如所料,其後嘅對白不宜公開)

我一早收倒風,呢位同事與另一位同事玩地下情,而全公司對果位男士都冇好感!果位男士響我走後才入職,所以我唔識佢。計起上嚟,佢地拍拖應該少於六個月。

地上情也好、地下情也好,如果得唔倒身邊朋友祝福嘅,亦都好難長久,對方會唔會為左你一棵樹放棄所有朋友吖?如果係,都祇係暫時性,激情過後,對方最終都係選擇放棄你。

 

 

回應 (2)
我要發表
2014/03/01 09:28:18 回覆

van仔講得啱,講得對。 {#iconb_263}

2014/02/28 11:28:57 回覆

你唔係春香上身,係麗娘上身,成日講情!最重要是親情與友情!愛情靠唔住架!你明啦!我地要保持與珍惜唱情與網情! {#iconb_359}

user