降「呢」!

2014/03/04 10:45:55 網誌分類: 學習
04 Mar

潮語「升呢」我諗大家都明係咩嘢,咁「降呢」咪係「升呢」嘅相反語囉!

話說大約一年前,經我其中一位老師介紹,報左個「粵曲伴奏班」學「阮」。我響舊網誌亦講過我係報錯左班,因為呢班開左好耐,大部份同學都學左幾年;我報讀果陣連件樂器都未識用!據知,與我差唔多時間入讀嘅同學,除左我之外,全部都走晒!

去年底,老師問我可唔可以逢星期四下午去「師父仔局」玩(註:全部玩音樂嘅都係學生,輪流唱),佢話想重點培訓我喎!因為每星期困住我玩四個小時,一定進步神速。結果,我推左佢;自知力有不遞,唔想累人!而且我腰骨痛,坐唔倒四個小時----又唔係等佢搵食!

上星期上課,老師宣佈今個月開新班。我問:「係咪從頭學起?」

老師:「係呀!」

我:「咁我申請降班囉!」

老師:「你覺得呢班好辛苦呀?不過,都有五位同學頂唔順走左啦。都好嘅,你重新學打好基楚先。」(See!我係最堅持果個。老師都知道我呢個係「百年難得一遇嘅」好學生,知我腰骨痛,專登搵個坐墊俾我坐同俾舊木我墊腳)

結果,我從今個月開始,讀番「幼稚阮」啦!唔知會唔會響班度變左大師姐,可以蝦新人,收片呢?

回應 (6)
我要發表
2014/03/06 14:19:05 回覆

多謝秋田。你琵琶一早玩熟,放低左稍為練番就得,但係玩阮我從來未熟過,依家先正式開始學番基本功!

2014/03/06 01:35:33 回覆

生日快樂。

我都開始玩番琵琶。

2014/03/05 09:35:01 回覆

多謝!細細粒、容易食。 {#icons_girl1}

2014/03/05 09:07:05 回覆

生日快樂,身體健康,心想事成,開開心心讀(幼稚阮)

2014/03/04 23:15:06 回覆

van唔會蝦同學仔嘅! {#iconb_263}

2014/03/04 11:22:13 回覆

咁你係大B囉,唔好蝦的細B呀! {#icons_dog6} {#iconb_3102}

user