下巴兜 晚景無憂

2007/09/28 10:12:16 網誌分類: 玄學達人
28 Sep
 
唐英年下巴又兜又夠厚,屬晚年無憂之福相。
  上期跟大家講完嘴,其實還有許多相關的話題可以講,不過由於太多,我們暫且日後再講,今期先跟大家講下巴。

   上停睇人生起步,中停睇奮鬥歷程,下停就睇晚年境況,所以下巴係好重要,晚年有沒有安樂茶飯,都係睇佢。

   下停由50歲開始,其實50歲之後,最重要睇神氣,部位是其次,在整體來說,下巴要厚重為好,一︰要兜、二︰要闊,相書有云︰晚境無憂,所以下巴忌尖嘴縮顋,事實上,下巴尖削,晚境都係淒涼。若然後生時下巴尖削無所謂,可能仲靚仔!但到了中晚年仲未變圓、變厚,咁就要小心點喇!

   下巴兜之餘要夠厚,下巴厚表示晚年運氣強勁,所以下巴兜有用,下巴長無用,鞋抽有用,馬面無用,下巴兜就係向前凸,而且要夠寬闊,最好下巴底下仲有餘肉「墮落嚟」,當然好多女人聽見都皺眉,嫌肉酸,但係晚年就很好兼長壽,真係要靚定要命,你自己決定。

  電郵︰yloleon@hotmail.com

  編輯回應:人說好醜命生成,不過原來人的面相會隨着年齡而轉變,所以不能一概而論呢!(刊於2007年8月2日)
回應 (0)
我要發表
user