一樣米百樣人

2007/10/05 12:33:39 網誌分類: 自說自話
05 Oct

  一日之內,坐車乘地鐵在街上走路去餐廳吃飯甚至去買東西,往往都遇著一些使人不愉快的事情,這真是沒法子的,所謂一樣米養百樣人,社會上總是有些人要站在「乞人憎」的位置上!

  好像今天乘地鐵時,我站在兩卡車中間的位置低頭玩著手機遊戲,頭部突然被一張報紙撥到了,我心想是別人看報時不小心,因此看也沒看,繼續玩我的遊戲,不消一分鐘又來一下,我看了看,一個比我高大的人站在我前面;他用雙手把一張報紙攤開,雙眼先四週張望一下,然後瞄一張手中的報紙後再四週張望,當他隻眼又回到報紙上時,突然雙手一震,把報紙抖了一抖。

  我放下手中的手機,開始留意著他,原來他就像是機械人般重覆著這動作,報紙撥多番撥弄到我也不道歉。

  在這細小而人多的車箱裡,不顧別人感受有心或無意地作出一連串令人討厭的動作,實在是我做不出的,希望這位四十多歲的叔叔也好好檢討一下吧。

回應 (9)
我要發表
2007/10/09 11:50:03 回覆
珍妮詩,佢可能真係想借D易呢!
2007/10/08 14:08:10 回覆
係呀,我真的試過有個男乘客瞓落我搏頭呀,不過聽你講我也明白到他們的苦處嘅。
2007/10/07 14:37:51 回覆
珍妮詩:

睡覺呢方面我真係可以答你!因為我好多時都會咁,真係左搖右擺但自己控制唔到又唔知架!

有一次我坐巴士,好累,訓著左,期間不停聽到到"蓬"咁的聲,終於有一下更大的"蓬"聲,我醒左,因為我個頭撞左落玻璃窗度,原來一直發出呢種聽的係我,但我太累,所以撞到都照訓!

有時,坐地鐵,無得坐要企,我試過突然成個人想跌落去,因為果一刻訓著左,成個人震左一震後企返直囉。

另一次,一個女仔坐我側邊,佢又係咁,咁其實都諒解,香港人工作好辛苦,早出晚歸,叫醒下算囉。

但如果男人訓著挨埋你身,有機會搏你矇噃~哈哈哈哈
2007/10/07 12:12:05 回覆
係呀,我都覺得係好迫好多人嘅車廂那些蹺腳及睇報紙人的真係好討厭,不過有時答車我還會遇到有些好爛瞓的人,成日瞓落人地個膀頭到,女子就坐開啲算啦,男仔就要叫醒佢啦,我都唔明點解會可以係車廂到瞓到個頭左遙右擺.
2007/10/06 14:20:58 回覆
總知呢, 香港人並唔係D人講的咁咁有禮貌同禮讓架! 返大陸好多地方人的質素好過香港人.
則卷小雲
則卷小雲 2007/10/06 00:19:58 回覆
換了是我, 老早就開聲鬧左佢啦!
2007/10/05 16:09:48 回覆

我朝朝搭火車,人已經夠多~d人竟然仲可以放開報紙睇,有咩咁急一定要係咁人迫人ge地方趕住睇呢?坐係度果d就話姐~但d人企係度, 個個迫, 迫到想鬧人!!!!

係都要d報紙整到人先安樂!!

新聞姐~~睇慢一陣唔洗死ge!!!!!!

報紙係就係免費, 但都攞左la~都要睇場合去睇架ma~

 

 

2007/10/05 15:14:37 回覆
Gadfly, 我好贊同你,呢兩類人,一係企門口阻住晒的,二係二郎腳的人,我有時真係想打佢地!想一腳踩落佢條二郎腿度!!
2007/10/05 13:57:03 回覆

講開地鐵乞人憎事件,我都有話說呀:

我每天要搭地鐵上下班的,經常車廂裡很擁擠,偏偏有的人坐著還要蹺起二郎腿,在自己前面多霸一個企位,雖然地鐵無話不能蹺腿,但既然人人趕車上班,為何不能將就一下,不要坐得那麼 "舒服",為他人著想,讓出地方給別人 "站" ?

還有些人喜歡旁若無人的站/堵在門口,不理上下車人潮,被人碰到了還做不高興狀,眼利利刮人,為何不醒目一點,暫時移步出一出車外,待人潮下車後再進來?予人方便時自己也不太為難。

公眾場合,就能看出一個人的本性。

user