joboche1
joboche1
joboche1

見聞_集_合訂75

2014/06/10 08:08:22 網誌分類: 今日隨筆
10 Jun

145. 點解咁串_成因

[生活化英文字_系列_點解咁串?_第一部份_100個單元字]經已發表完畢! 縱然喺唔知道符唔符合各位網友嘅口味, 在於筆者嚟講都喺過一吓心癮! [點解咁串?]以廣東話口語化嚟跟各位見面, 都算喺一種冒險成份居多. 當然, 口語化或者會比人容易接受; 不過, 整個編寫過程又增加左自己嘅難度, 唯有硬住頭皮頂硬上.

咁多日嚟暫時停發其他博文, 都照住農曆年前所想嘅趁機會休息番一陣, 點知個腦唔聽使, 喺唔准休息嘅過渡期又百無聊賴, 先至嘗試[點解咁串?]嘅原創工作. 與此同時, 筆者都想藉此機會再一聲明, [生活化英文字_系列]喺筆者個人嘅淺知淺見下編寫,唔等如有權威性學術性, 極其量只有趣味性, 希望各網友留意!

146. 生活化英文字基礎

有中學學生問[生活化英文字_系列]的創作以甚麼為基礎! 筆者舉了一個英文字彙_DANGER來作此提問之模擬答案! DANGER本字隱藏了另外兩個單元字:AGE & ANGER! 拆解試範: 任何年齡(AGE), 無故的亂發脾氣(ANGER), 是十分危險(DANGER)的事! 拆解之後, 便要作深層分析及如何令原有字更豐富, 或者可以得到啟發.

原諒年紀小的, 因為不懂事之故! 原諒同齡的, 因為易於衝動! 原諒年紀大的, 因為恃老盲塞! 想原諒不想原諒, 屬於量度心理學範疇! 自我反省不隨便發脾氣, 屬於情緒精神學範疇! 與人無忤平易近人, 是交際行為學範疇! 以一個英文字, 涉及大學專有科目, 直指如想改造自己, 必先從自心做起, 定會事半功倍的.

[生活化英文字_系列]是有別於現存教育制度下的文字化公式化! 後者是方便學生於校內試或公開試取得高分; 或入名牌學府; 或越洋深造; 或成三士之一; 或全取三士資格. 於文筆寫作不遜於外國人, , 待人處世方面為何會令人反感及垢病? 或許是只有官樣文章的寫作, 缺乏待人以禮待人以誠, 才會出現負面情況.

前者是針對性格從心態帶 動形態的路子編寫而成! 不過, 筆者強調此種編寫, 純以自己的主觀觀感而成, 屬於個人見地; 於筆者認為圓周360度的理論當中, 個人見地只屬一度! 甚至可以說只能代表自己心聲, 不能代表其餘359度說話; 更不敢奢望359度認同自己一度! 其次, 因為每個單元字或有不同解釋, 是十分正常.

回應 (0)
我要發表
user