五/六十年代國語金曲

2014/06/12 10:12:16 網誌分類: 音樂
12 Jun

上星期換左部手機:舊果部叉電有問題,而且接聽唔倒留言!

買電話果陣,我跟店員講:你同我設定晒我要用嘅嘢、我咪幫你買部機囉!

我一向都係響電訊公司出機,但依家發覺出機雖然係0機價、但係月費偏貴,而且要用佢指定型號手機。今次抱住:如果店員可以幫我設定晒啲嘢,我寧願買機、然後可以享用較便宜嘅月費(人窮係咁架啦)。

店員聽見我咁樣講,好努力咁幫我攪「機」,真係攪左成個小時---抵!

拎左部機返屋企,更係先設定自己喜愛、又唔會通街都有人用嘅鈴聲啦!搵吓搵吓,居然俾我搵倒首「夢醒時份」喎!早前我響網誌都講:呢首係我心目中嘅十大國粵語金曲之一,最好係佢較舊,冇咩嘢人會用果度好吖馬。

我當時所講嘅金曲,都係八、九十年代嘅,難道之前冇?當然唔係!祇不過八、九十年代我喜愛嘅金曲都係言之有物,有些可能觸及心中痛處,所以有共鳴;一些歌曲亦道出當時港人心態,所以大家亦有共鳴!

至於以前的舊歌,當年吳鶯音白虹白光龔秋霞李香蘭姚莉周璇合稱「七大歌星」,紅極一時。

吳鶯音較為人熟悉嘅有「岷江夜曲」

http://www.youtube.com/watch?v=sCeagfYOhAA

和「明月千里寄相思」

http://www.youtube.com/watchv=b_S8kwK8NGY

周璇的「四季歌」

http://www.youtube.com/watch?v=QIEUeMiJBhY

「送君」

http://www.youtube.com/watch?v=AixdxyuVJLg

白光的「魂縈舊夢」
「嘆十聲」
姚娳的「春風吻上我的臉」
「蘇州河邊」
龔秋霞的「秋水伊人」
李香蘭的「夜來香」
至於白虹,真係唔多認識!
上述嘅都係旋律優美、歌聲甜美嘅國語歌曲,亦係我年青時經常唱嘅歌;但係依家嚟講,我覺得呢啲歌冇咩內涵(咁樣講可能得罪好多人)----祇不過果個年代嘅社會,男女接觸甚少,真係一見就鍾情,所以那時的歌都是情情愛愛、哥呀妹呀咁,所以冇咩嘢特別!以前愛情真係好簡單,邊有現代愛情故事咁複雜!
但係細個果陣,得閒除左唱歌,都冇咩嘢好玩---唱歌又唔駛洗錢嘅!我啲普通話都係咁樣鍛鍊出嚟。
回應 (3)
我要發表
2014/06/12 17:48:36 回覆

電話響起,有冇嚇親隔離左右?

2014/06/12 16:39:10 回覆

五六十年代啲金曲識聽,今時今日啲金曲唔識聽,脫節。 {#iconb_395}

2014/06/12 10:27:41 回覆

我的鈴聲全部是自己錄既,獨一無二而且分晒類,你既鈴聲是你唱既十二欄杆。

user