關慧玲
關慧玲
關慧玲

陪食

2014/06/20 08:41:31 網誌分類: 生活
20 Jun
        有些貓天生狩獵強,或者經歷過流浪,對食物香味特別敏感,像Mo仔簡直是賊仔一樣,牠連生豬肉都有興趣,被牠激死。煮飯時要把牠趕到外面關上門,否則隨時無咗碟排骨或者雞排。

        米米蠱惑,不過自小養尊處優,不愁衣食,牠對食物的興趣是玩居多,嗅到味道,一個箭步上餐枱,左右望望,但絕不會伸出手。只要你喝一聲,牠就會跑走。更多時牠活像陪食員,坐在食物旁邊或者坐在你大腿上看住你吃,非常的乖。

        至於其他貓爺,則根本提不起興趣,無論吃甚麼,都只會冷靜而優雅地各據一方或睡或卧。有朋友問我點樣教佢哋,令佢哋不搶食,我想,衣食不缺,一叫就奉上貓罐罐,或許就是原因吧。

        Mo仔來了我家一年,行為改了不少,從前一見食物就搶,依家會睇定啲,見我開廚房或飯桌才郁手,不過從前喝止不住,今日都會縮一縮手,看我在哪裏。

        希望牠有一日會明白,住在這裏不需要再擔心有一餐沒一餐了,貓生是有保證的。

        關慧玲

        
回應 (6)
我要發表
2014/07/04 09:44:26 回覆

以前養貓養狗邊有專用糧呢d高檔野,基本上人食咩佢地就食咩.

最對唔住佢一件事就係細路仔咩都唔識,以為佢d鬚鬚好似人鬚咁長得滯就要剪,結果累到佢之後行路跌跌撞撞 {#icons_girl5}

關慧玲
關慧玲 2014/06/27 16:02:20 回覆

臻淇貞子

有新鮮魚食真幸福!!

關慧玲
關慧玲 2014/06/27 16:02:15 回覆

臻淇貞子

有新鮮魚食真幸福!!

2014/06/22 12:11:00 回覆

細個時養貓佢係餐餐貓魚撈飯,仲要食先過我地,所以佢永無搶上飯檯偷食行為,有時佢會響飯檯下遊走,嗲我地再私人醒d魚骨佢做點心,但絕對唔會攪攪震.

佢最鍾意等我訓左響床之後就死隻扒響我心口,冬天將佢移入被窩內又逃走,等你訓著左又扒返上黎,真係俾仍責到抖唔到氣 {#icons_cat10}

淺雪
淺雪 2014/06/21 09:56:25 回覆

{#icons_cat8}

2014/06/20 11:23:32 回覆

嘩,,,引死人咩,,,,,,,,,,,,, {#icons_cat8}..........咁大盤海鮮,,,我都流哂口水喇,,, {#icons_girl2}

關家一定好有家教,才咁乖架,,,,

 

我的貓爺,,一見我們開飯,,,就自己入房去瞓,,,因我從不給牠們枱上食物,,自然知道冇份食,,長期下去,,,自然一見我開餐,,,就散開喇,,,, {#icons_cat9}

user

已關注

最新回應

淺雪
淺雪 2021/10/01

{#icons_girl1}

淺雪
淺雪 2021/04/29

嘩..以後真要小心..

   

水滴石穿
水滴石穿 2021/03/05

我今年都派給友人6只貓貓利是,一樣理我都傻的主子做派 {#icons_boy1}