寫在七一之後

2014/07/03 11:06:06 網誌分類: 寫作
03 Jul

香港五十萬人上街,社會正面臨嚴重的分化和對立,而那沒有上街的七百萬沉默大多數,究竟是如何想的?

 

以下摘錄自李純恩寫的一篇刺骨入肉的文章,是一個典型香港仔的心聲,看完之後有人彈,亦有人讚,你又認為如何:

 

{#10438347_820702527942387_8563881357294210393_n.jpg}

 

「香港人,你們其實太過份了:                 

 

1.回歸15年,誰在香港最冇言論自由?係中央,佢打個乞嚏,都比港人鬧爆叫佢收皮,連中聯辦的人行出街,就快都比人告遊蕩罪。

 

2.雙非嬰,呢個漏洞係香港人自己一手造成的。中央本來就話過,父母無居港權,係香港生既BB都一樣無,係香港法院自己死執住莊豐源案話有,先搞到今日的田地。衰D講,蝗蟲災難,唔係中央指使入侵,係港人自己傻仔打開後門,叫人入黎。

 

3.中央當年應承左2012年有普選,係何俊仁帶頭做枱底交易話要2017。點解?特首選舉已比晒答案你。

 

{#120203160061111.jpg}

 

4.邊個逞英雄幫賓賓搞居港權?係公民黨。但在雙非嬰問題上,呢班政棍有好似幫賓賓咁落力,實質做D野幫港人同政府爭取過咩?而阻撓實行最低工資最賣力係邊個?就係地產黨既立會代言人。

 

5.點解咁抗拒梁振英做特首呢?唔係口口聲聲成日話政府弱勢,對住班有錢佬冇符咩?依家終於有個唔賣有錢佬賬既強人出現,你地又唔要,你地究竟想點?

 

6.幾年前東江乾涸,廣東省人勒緊褲頭捱制水,中央都唔肯減少一滴供水比香港;你地諗住抗議班人,當年有幾多個自動節約用水,同國家共渡時艱?

 

7.香港有冇犧牲小我,完成大我既精神,去配合國家既鐵路發展?當全國省市已積極配合動工,甚至高鐵在多個地方已通車時,菜園村仲係度為雞蒜咁大塊地來拗餐懵。中央有哼過你地一句嗎?

 

{#120203160061110.jpg}

 

8.自由行係邊個要求的?係港人,因為沙士後,百業蕭條,要靠大陸泵水。亦係港人要求CEPA攞著數的。

 

9.港府自己犯賤,死撐要自駕遊,港人大力反對下,中央即刻妥協,話大陸D車唔落黎,但香港D車可以上去。你估大陸城市塞車唔嚴重咩?

 

10.今次選舉爛攤子,邊個出黎執手尾?仲要執完,仲要比你地鬧干預。我想問下希望流選既人,有冇仔細諗過流選後,邊個先最適合做特首? 香港已經咁分化,你有信心七一交接前,大家可以有共識嗎?

 

{#10462574_740785345967846_6520413519697778431_n.jpg}

 

15年來,中央對港人做過咩衰野,要如此不共戴天地同他處處撐到行?佢有冇無殺左你全家?佢盡力比最大利益錫住你,你又為佢做過D乜?中央好委屈,

佢做野又俾人鬧干預,唔做又俾人鬧唔撐,香港小市民,共產黨從無係你手上榨取過一分一毫,搾乾你地既係班地產黨賣港賊,同埋貪曾政權。

 

中央俾既所有利益,俾佢地蠶食晒,但就要中下階層付出代價。民怨沸騰時,就擺中央上枱,話佢會出坦克鎮壓市民;你地係咪仲做無恥之徒既棋子,行出去反梁振英?點解班鄉紳土豪惡覇咁怕佢?因為梁生要佢地嘔番D既得利益俾我地!

 

土豪最叻用普遍人怕中共心理,想將佢拉落馬,你仲要中佢地計?香港而家面臨極度分化,請用良知去做正確選擇。

 

{#10483296_10152202985916616_5351025267539279203_n.jpg}

 

港英時代有過民主嗎?港督由英國直接委任,事事要向英國交代,這叫做民主嗎?這叫不干涉香港事務嗎?97以前有平機會嗎?有伸訴公署嗎?有監警會嗎?97以前民選議員的議席,比率仲少過現在,你們知道嗎?」

回應 (0)
我要發表
user