萍果蔬菜湯

2014/07/07 14:11:04 網誌分類: 食譜
07 Jul

呢個湯係尋晚果集「吾淑吾食」黃淑儀教嘅。講真吖,我冇咩興趣學佢教煮嘅餸---可能佢鍾意食辣掛(但我唔鍾意),佢煮嘢係唔係都落隻辣椒呢樣嘢令我冇興趣學!不過,呢排鍾意煲齋湯,尋晚咁啱教煲呢個湯,今日咪煲嚟飲囉!

材料:

甘筍兩條

番茄兩個(原食譜係四個)

萍果4個(我加多左個青萍果---早兩日整醉雞用剩嘅,用得唔好嘥啦)

糖冬瓜十條

粟米兩條

陳皮一角

淨係睇材料都知一定好飲兼受小朋友歡迎啦!,一字記之日「甜」!

我好慳架!一早煲好,攤凍室溫夜晚飲(冇油嘅,凍左仲好飲;不過,我唔鍾意放入雪柜),最主要係中午可以拎兩枝栗米當飯食,咁又一餐啦!

揀萍果呢樣嘢,唔駛我講,大家都知要揀啲皮光肉滑、外面唔好似隻斑點狗果啲啦!不過,大家有冇試過,萍果表面皮光肉滑、但係係黑心嘅呢?聽日我就要講吓「萍果」呢個話題。

回應 (6)
我要發表
2014/07/08 17:43:29 回覆

雪凍好飲啲!

2014/07/08 16:56:09 回覆

明日煲這湯。

2014/07/08 10:22:48 回覆

我都係斷估嘅啫---斷估、冇辛苦!口味嘅嘢,最緊要啱自己啫!

2014/07/08 09:25:57 回覆

係喎!加幾粒蜜棗好喎,唔該晒!

2014/07/08 09:05:10 回覆

煲湯材料組合好自由嘅,不過因為落左番茄,所以帶酸,糖冬瓜甜有中和作用,雪梨未必夠甜,我諗加幾粒蜜棗好啲。

2014/07/07 21:33:07 回覆

我都有睇呢集,想煲呢個湯,但冇糖冬瓜買,換雪梨都得啩,係咪?

user