joboche1
joboche1
joboche1

又一單自殺?!

2014/07/28 08:28:10 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
28 Jul

啱啱睇報紙見到一名八十後嘅陽光青年, 為咗同女朋友嗌交分手後箍煲失敗, 導致情緒低落心灰意冷底下走上絕路! 我哋唔喺當事人, 唔知死者持住咩嘢心態做出咁絕嘅決定, 站喺家人嘅立場, 失戀喺好小事! 人嘅一生由親情.友情.愛情堆砌而成, 亦即喺佔咗三份一位置嘅愛情, 喺唔喺可以取代其他地位?

 

從自出娘胎嗰一日起, 我哋無奈地面對死亡, 或在死亡前所遇到嘅悲歡離合, 難免心情受到干擾鬱鬱寡歡! 雖然喺人生十之八九屬於唔開心, 大可搵老友傾吓心事; 或者飲番幾杯; 或者寄情於工作; 唔好比自己有胡思亂想嘅時間亂諗嘢! 可能處於過渡前面唔開心之同時, 有開心嘅嘢將會跟隨後面發生呢!

 

再者, 生命喺冇TAKE 2! 如果, 因為意氣用事形成霎時衝動, 喺迷失理智當下所言所行, 已經唔可以用常理去勸解! 不過, 人人都有良心呢一條底線, 處於危急關頭發揮作用, 最起碼令當事人唔會咁易走上自毀傾向! 筆者認為我哋任何一個人喺好嬲好嬲嘅情緒失控, 實在不宜講太多道理令效果相反!

 

死念確實喺霎時一念! 只要有適當人選對當事人稍作安慰, 或者會令對方打消自殺. 最後, 筆者奉勸各位拖友喺做任何負面決定之前想吓父母! 盛怒之下, 真喺連老豆老母姓乜都唔記得咗, 所以一定要比自己最少一分鐘冷靜. 諗吓一個唔好彩自殺死咗, 除咗令到父母傷心欲絕外, 令拖友終身蒙上陰影.

回應 (0)
我要發表
user