人誰無錯?

2014/08/24 10:54:51 網誌分類: 教育
24 Aug

影壇大哥大嘅兒子,疑因涉毒當場被捕,牽起娛樂界隔空罵戰。有人認為此子年紀尚幼,人誰無錯,唔應該落井下石。

呢種罪行發生響外國可算是碎料一單,但係我地祖國一向對吸毒/販毒者均嚴懲----住響人地果度、連呢啲嘢都唔知(就當佢年幼無知啦!不過,佢卅幾歲人喎),都應該食得咸魚抵得渴啦!

另一位一同被捕果個年輕人咪重慘(得廿幾歲,重可算是年幼無知),日後可能「前途似咁」---無法啦!鬼叫佢無個重量級老豆照住咩!

今早買完餸回家,在電梯大堂聽見樓下一位阿叔拎住張剪報問看更:「照片果個係咪做大廈清潔果位阿姊呀?報載佢個仔考試科科攞A喎!」

看更證實係。

呢位阿叔與我一同乘電梯,打過招呼後,我說:「阿?姊以後唔駛愁啦!」

阿叔:「報導話佢個仔以前犯過事,入過懲教署。」

我:「哦!依家發奮做人,咁都係好事吖。最緊要知過能改啫!」

冇錯,人誰無過?問題係:唔係做錯任何事都有機會可以改過---如果卅幾人歲去殺人放火,咁就救都救唔番啦;所以,最好梗係唔好犯錯啦!否則中國人都唔會有「一失足成千古恨,回頭已是百年身」呢句話啦!

果位大哥之子,雖然日後即使無工作做都唔需要擔心生活----咁樣諗嘢最弊!正因為咁才有「富不過三代」呢句說話----因為跟住果兩代持住老豆大把,hea住做人!但係,穀種總有一日食完嘅。

亦正因為係咁,所以好多窮人嘅下一代都好發奮,希望有一日可以脫貧!

回應 (2)
我要發表
2014/08/25 11:36:14 回覆

做人唔駛好多錢,夠自己用、唔駛靠人又冇多餘錢去分,就阿彌吉蒂咯!太多錢好難唔起紛爭,特別係子女多果啲!

2014/08/24 22:34:14 回覆

你班哎吔孫早幾日曾討論一個問題,如果我有很多很多的錢,他們會怎樣?會像佢地認識果班人咁嗎?因財起爭端!

user