joboche1
joboche1
joboche1

佔中_必定自食其果

2014/10/25 14:00:23 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
25 Oct

所謂和平佔中, 一開始就預謀咗武力佔中. 之不過一開始比個藉口自己, 推自己去洗腦, 認為佔中先至喺唯一逼港府妥協嘅方法. 殊不知比人利用咗, 去到今時今日洗濕咗個頭, 更加唔會承認自己參加佔中喺錯誤嘅選擇. 反而一再呼籲未支持佔中嘅香港人快啲支持, 未參加嘅人快啲參加, 仲要唔好信港府一言半語.

 

呢種洗腦式手法, 跟佔中人仕強調共產黨洗腦有咩嘢分別? 除咗換湯唔換藥之外, 共產黨洗腦就絕對唔啱, 只有佔中人仕嘅洗腦就啱晒咁話咩?! 唔好當全港七百萬人都喺唔用腦咁就輕易上當, 睇你哋妄顧無辜者生存空間, 都已經知道你哋一班烏合之眾全無人性, 你哋有老豆老母無限量比錢你哋使, 唔使開工就有錢,

 

同一班手停口停嘅打工仔開玩笑. 如果, 佔中人仕可以補番人哋損失嘅人工, 你哋點樣再玩, 筆者一定企出嚟撑你哋. 如果唔得, 就唔好死屍一樣瞓街阻街塞住交通, 阻人番工; 阻人開舖做生意! 筆者向來相信天地間有因果存在, 今時今日你哋無法無天, 睇怕拉尾嗰幾年都唔會有好日子過. 千夫所指, 無疾而終! 今日斷

 

人米路, 你估好好玩咩. 積咁多怨留比子孫, 時機成熟, 先至知咩嘢叫做因果自負; 咩嘢叫自食其果嘅時候怕已經太遲. 筆者更加相信物極必反, 呢班佔中人仕同全港打工仔作對, 又唔賠償人哋一切損失. 唔通呢個世界真喺有免費午餐, 害咗人哋一家, 就可以逍遙法外? 睇怕未必! 要知道人算不如天算, 有本事鬥贏個天囉!

回應 (0)
我要發表
user