大刀濶斧,徹底改革香港教育!

2014/10/27 10:17:10 網誌分類: 教育
27 Oct
轉載:還市民清淨道路 將政治掃出校有人話,想知道一個地方嘅競爭力,睇吓大學辦成點就知,真係冇講錯架。本港大學教學質素每況愈下,師資濫竽充數,訓練出嚟嘅「精英」,將來點同人爭吖。

嗱,唔係危言聳聽架。有大學最近對超過百名教研人員進行評核,了解佢哋喺教學、研究同服務三方面嘅表現,結果竟然超過三十人唔達標。根據校方規定,唔達標嘅將獲一年離任通知,亦即係話,該大學未來一年將會出現大型教研人員換血潮,都咪話唔得人驚。

咪以為只係樹大有枯枝,族大有乞兒呀,呢間大學係咁,其他大學亦都唔好得去邊嘅咋。名師出高徒,劣師出笑話,依家啲大學畢業生中不成,英不就,有啲甚至連見工都要家長陪同壯膽,簡直笑大人個口。學生表現如此,師表難辭其咎,本港高校國際排名跌跌不休,上述調查反映嘅問題可能只係冰山一角咋。

講到庸師誤人子弟,眼前就有現成例子。佔領行動吸引大批傳媒採訪,唔少學生領袖經常喺鏡頭前慷慨陳詞,顧盼自雄,但每當有記者用英文提問嘅時候,佢哋唔係O晒嘴面露難色,就係向周圍嘅人班救兵。好多人睇到呢啲鏡頭都搖頭嘆息,與其將青春奉獻畀街頭,點解唔把握時間,用知識裝備自己呢?

冇錯喇,大學教育之所以問題多多,除咗因為教師質素成疑,亦因為政治入侵校園。唔係咩,佔中搞手有唔少係學者,有啲仲係法律學者添,佢哋自己知法犯法不特止,仲以乜鬼「公民抗命」為由,公然號召學生霸佔街道,結果好多人被佢哋呃咗,犯咗法都唔知,你話係咪害人不淺吖。

大學係咁,中小學甚至幼稚園亦唔能夠幸免。最近有幼稚園教師到佔領區現場教學,向年幼學生灌輸「警察係壞人」嘅訊息,鼓吹仇恨,可憐幼小心靈就咁被污染,第時大個容乜易習非成是,郁吓就挑戰法律,郁吓就鬧爆警方架,呢啲老師點止教壞細路,直頭係禍港殃民呀!

當然啦,校園政治化成咁,某程度都係港府自己攞嚟嘅。港府年前設立通識教育科,原本希望培養學生多角度獨立思考,點知當局放任自流,通識科逐漸異化為政治洗腦科,就講今次佔領行動,之前就有團體被踢爆夾帶私貨,炮製撐佔中嘅通識科教材。傳聞當局計劃削減涉及香港政治嘅相關內容,有冇遲啲吖。

即係咁,佔領行動搞到天怒人怨,「還路於民」呼聲一浪高過一浪。計功夫茶話齋,「還路於民」固然刻不容緩,「還我校園」,掃除政治污染一樣咁重要架!

 ---------------------------------------------------------------------
以前,我好尊重為人師表架;教授?更加係高不可攀啦!(我讀得書少,冇法啦)
依家,我見倒老師,心中即刻諗到:噢!人之患;見倒教授?想蔑佢地囉!
一度受人尊重嘅行業,曾幾何時,變成人見人憎?
現時香港俾班所謂學生攪到咁亂,政府首要係從教育改革開始;九年免費教育可能係一個錯誤----普及教育令到人人有得接受教育。因此,每個人都覺得有書讀係捧旨嘅,唔會珍惜!鍾意罷課就罷課。即使係大學校長,都唔敢講句公道話---驚得罪班學生?驚俾佢地鬥跨鬥臭?
以前,有幾多人可以入倒大學?所以人人死咪、爛咪,要爭取一個大學學位;依家,啲人冇有怕,今年畢唔倒業、咪出年囉!喂,唔該啦,呢啲人唔好俾佢再讀啦---佢畢倒業都冇人夠膽請佢做嘢,冇可能佢地個個都老豆大把、唔憂搵唔倒嘢做掛?如果係,更加應該留番啲機會俾果啲真係想讀書、品格又好嘅人啦!
據講,有位警務人員,將正在參與「佔港」活動的女兒趕出家門;他說:「我唔希望有朝一日,我要親自拉你!」好!如果果個係我個女,我都一樣會大義滅親---呢啲人養嚟都嘥米飯!

回應 (0)
我要發表
user