joboche1
joboche1
joboche1

香港_能交棒嗎?1

2014/11/02 10:37:09 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
02 Nov

謀事者, 應應機而動! 謀機者, 應順時而動! 謀時者, 應靜極思動! 古人講: 為將者, 不識天文, 不知地理, 不通人和, 不足以言將! 由此可見, 呢一個謀字, 並唔喺單憑一腔熱血卻流於衝動, 單憑一己之見卻流於偏頗! 凡事未能夠宏觀, 言言只講自己想點想點要點要點, 罔顧人哋身心靈能唔能夠接受, 無疑喺與眾為敵.

 

人將自己變成公敵, 自然招至各方面厭棄或圍攻! 去到最後, 所思所想不但未能成就, 反而多咗不同層面嘅敵人, 加重自己精神同心理種種壓力. 何況, 當我哋身處談判桌嘅時候, 因為不同意見而引起爭拗喺可想而知嘅場面. 之不過, 我哋會唔會為咗爭拗而爭拗, 抑或會為咗解決問題而作出忍耐? 佔中份子當中嘅學聯

 

為例, 面對同港府嘅拉鋸戰入面可曾冷靜過? 可曾有為受影響嘅民生設想過? 可曾有為營商受損嘅東主賠償過? 可曾有為自己意氣用事而慚愧過? 可曾恃住唔喺港府無能就唔會有佔中嘅藉口過? 換個例子, 喺唔喺如果唔喺父母為非作歹, 仔女就唔會做賊? 有冇稔過仔女做賊, 真喺關父母嘅事咩? 學聯攪佔中, 真喺成因

 

全部嚟自港府無能咩? 有冇稔過港府無能喺港府嘅事, 如果硬要將港府無能造成佔中主因, 呢種似乎十分牽強而不負責任嘅說法! 香港嘅未來, 交比無能嘅港府就比人嘈餐死; 交比一班遇事唔得冷靜嘅大學生就唔會有人嘈咩? 豎指指責人哋錯嘅時候, 請留意一隻食指伸直之外, 其餘四隻手指都喺成為曲狀, 即喺話最錯喺自己!

回應 (0)
我要發表
user