水鬼升城隍

2014/11/07 15:26:11 網誌分類: 學習
07 Nov

尋日講緊果班嘢做緊水鬼,異想天開,當自己係城隍;我就唔同呢,我真係水鬼,係人地想升我做城隍!

何謂「水鬼升城隍」?水鬼是池塘小鬼,城隍是護城神,由水鬼而被擢升為城隍神,自然是天壤之别。

我大大話話學「阮」學左兩年,頭果年半都係浪費青春(哼!你有青春可浪費咩)。何解?我曾經講過,因為老師冇開初班,所以我插班,一開始便是高班,所以讀左差唔多等如冇讀----證明我啲時間都係攞嚟嘥嘅!

今年年初,老師響堂上宣佈會開初班,我即刻舉手申請降班---唉!咁冇面嘅嘢,係我先至制嘅啫!唔係咩?白白俾左成年幾學費,依家又要重頭嚟過。

初班到依家都上左半年課。我自問係好學生,每日都有練習架!不過,問心果句:我放響溫曲嘅時間多好多囉!

老師在堂上,久唔久都指出我有咩嘢問題架-----梗係有問題啦,冇問題就唔駛嚟學啦。

尋日上課,老師又走埋嚟紏正我啲手指擺位。(鬼叫我未學基本功,先學人讀高班咩)

我地每一堂老師都會派新曲,然後一齊視奏(睇倒咩嘢譜,便奏咩嘢);尋日視奏一首新嘅小曲「漁歌晚唱」,奏完老師響咪度對全班同學講:「阿Van,你好得喎!」梗係,真係第一次奏架!

我:「你剛剛先話我指法有問題!」

老師:「你其實進步好快,我剛剛一講、你即刻改倒!」

下課後,老師走嚟問我:「阿Van,你星期四下午得唔得閒架?」

我:「今日唔得!」

老師:「唔係今日。我好想你嚟參加逢星期四下午個師父仔局(即係個個都係明日嘅師父,今日仲未係),你腰骨痛好番未?」老師叫過我兩次架啦,我都係用腰骨痛呢個理由推佢。

我:「腰痛好左好多,但係點都坐唔倒四個鐘囉!(一個局係四個鐘)阿?老師(老師的好友)都叫我參與佢個「塘水局」(即係海軍鬥水兵:大家水鬥水),講到明唔會俾壓力我,我都請佢食檸檬!我應承你,我點同佢交待?」嘩!咁似唐佰虎點秋香橋段嘅!

老師:「我都唔俾壓力你架,我覺得你有天份成為一位好嘅音樂師父。但係,你要參與呢啲局,進步才快!你唔坐得耐唔緊要,你唱多啲歌啦!我好鐘意聽你唱歌架。你每局鐘意玩一首又好、兩首又好。」註:呢啲局玩音樂者輪流唱歌;此外,老師曾經在一個我攪嘅騷度擔任頭架(音樂領班)一職,果次七首歌、有三首係我唱嘅,所以佢聽過我唱歌。

唉!老師都講到任我橫行咁滯咯,我仲點好意思推呢?不過,我驚自己一鳴驚人,第日淪落為歌女咋!

回應 (2)
我要發表
2014/11/07 17:42:18 回覆

我依家至知,原來老師係白居易!

2014/11/07 16:54:45 回覆

你而家已是歌娘啦! {#iconb_251}

user