打人唔啱、不過佢地都冇打人

2014/11/13 14:36:20 網誌分類: 時事
13 Nov

動手打人?橫睇、掂睇都係唔啱嘅;不過,一來佢地係掟、唔係打,二來佢地掟果個又唔係人!有咩嘢問題呢?

大快人心,可惜吖,都唔到肉!佢地就真係手無寸鐵啦,都俾人打成咁

黎智英被掟含有屎尿及豬內臟的穢物後,滿身污臭,一臉愕然。

共拘五人 包括民主黨區議員

有份制服涉案人士的金鐘佔領區糾察長郭紹傑稱,昨午四時許已見到涉案人士在場形迹可疑,他們推著手推車,車上一袋袋物件疑是施襲的內臟,並有兩名女子同行。對於反綁涉案人士手腳,郭稱不清楚他們有沒有攜帶武器,故將他們制服交予警方調查。(懷疑就可以用私刑架啦!警方:第日清場一於開槍啦,因為你地都唔知佢地有冇藏有機關槍或者手榴彈;仲有,佢地著嘅鞋、鞋尖會唔會有刀呢?最豈碼旺角經已儲左大量石塊,可作.....之用)

警方晚上發稿指,警方在事件中共拘捕五人,其中三名廿九至四十四歲男子,涉嫌普通襲擊及在公眾地方打架,另外兩人為有份制服三人的領區糾察長郭紹傑及民主黨西貢區議員柯耀林,兩人涉嫌在公眾地方打架,案件交由中區警區重案組跟進。(唔該公務員事務局查吓此君佢份工係全職、定兼職?有冇收人錢做打手)

---------------------------------------------------------

佔旺石頭陣能守能攻?

 

石頭壓陣?佔旺區在將被清場的陰霾籠罩下氣氛詭譎。有佔領者疑感清場「大限」將至,昨收起部分置於馬路上的帳篷,有義工則擔心清場時物資被損毀,自行將部分物資轉移到安全地方。有人「鳴金收兵」有人卻疑「暗度陳倉」,被人送到佔旺區作路障防禦工事,部分驚現彌敦道紮營區,至少有六個尼龍袋裝載的碎石,被人放在帳篷旁,狀似用來加固帳篷,但「石頭陣」耐人尋味。

昨午三時許,有人在彌敦道近惠豐中心對開一個帳篷旁邊,發現六袋以麻包袋載着的碎石,袋內碎石部分如手掌般大,每袋至少有三、四十塊。現場所見,部分載住石塊的大袋,似是刻意被人用兩把雨傘遮掩,部分載石大袋則壓着帳篷的邊緣,暫未知該些石塊,是用作穩固帳篷以防遭風吹翻或是有其他原因,至於放置石塊者的身份,暫亦不得而知。

旺角br尼龍袋內的碎石如手掌般大。
呢啲算唔算係攻擊性武器?
-------------------------------------------------------------------
一班自稱係中立派人士又嚟借機抽水,攪什麼民情平台喎!你睇吓果啲名單,就知唔係好嘢啦!
一批中間派人士,自設民間多方平台及撰寫民間民情報告。
報載:

中間派擬自行撰寫民情報告

政改三人小組早前向學聯承諾,會設立政改多方討論平台,以及就佔中事件向國務院提交民情報告,但是遲遲仍未有下文。十九名中間派學者、專業界及社福界人士,包括前公務員事務局局長王永平、三十會召集人李律仁,以及社聯行政總裁蔡海偉等人,昨日宣布發起「公民社會聯合行動」,成立民間多方平台及舉辦公民論壇,並計劃透過民意調查、全民投票及簽名運動等,自行撰寫民間民情報告。(不如做個民意調查,睇吓香港有幾多人認同應該執左港台好過啦)

稱非與政府「打對台」

行動發言人蔡海偉指出,佔領運動至今已經超過一個月,政府與學聯對話亦已逾三周,運動仍陷入膠着狀態,令人擔心往後發展能否和平解決,故此建議自設民間平台,促進各方溝通。

另一發言人王永平強調,自設平台和撰寫民間民情報告,並非要與政府「打對台」,而是希望收集運動資料,成為歷史文獻。

                    ###########
一個係退休政府高官(近呢十年,差不多退休高官、政府都有份筍工留俾佢地做,偏偏呢位仁兄無人問津;如果佢好似阿許生咁把炮,打私人機構工都有幾廿萬一個鐘啦,偏偏又係無人問津!佢係咪應該自我檢討吓呢?)
一個係近期響「城市論壇」做嘉賓。我唔識佢架,淨係對佢講以下呢句說話有質疑啫:佔中冇影響呀!我響金鐘返工,條路暢通左、食晏仲方便左!
一個係女漢奸家族成員
據講「港大民意調查中心」都會參與。係人都知果個中心偏頗架啦!
回應 (1)
我要發表
2014/11/17 12:50:55 回覆

郭紹傑已經俾人報導左係公務員,康文署,現時已經工傷一年,現時卻走去做糾察隊孔武有力...跟李卓人職工盟搵食...真係幾條水喉射住...哎...

柯耀林,幾年前已經係劉慧卿頭馬...在西貢區撈了個區議員,應該在尚德邨嗰邊,月月有議員薪水津貼,自己就走去做糾察隊..那區選民.....不知有何感受...

user