花十小時食個午餐!

2014/11/15 20:05:09 網誌分類: 講飲講食
15 Nov

我一向討厭出席婚宴---依家啲人攪婚宴,但求自己高興,唔理賓客感受!我試過一次響「洲際酒店」攪嘅婚宴,晚上九時入席,四個主婚人、一對新人、伴郎/伴娘全部要致詞,每一味菜之間又要睇片!在致詞與睇片期間唔上菜。結果,食到十一點先至上第二味餸,我冇佢咁好氣,一於走人----如此類推,十二點都食唔完!

不過,依家好多人攪婚宴都係攪到好晏都冇得食、或者好夜(或者係好早:零晨)都食唔完!我試過某朋友響金鐘某酒店擺婚宴,食到零晨十二點至完。

兩星期前有舊同事結婚,又係響酒店攪。佢打電話千叮萬囑話準七時半入席。當時我都質疑,佢解釋係因為搵專人擇左個吉時,佢咁講,我咪信以為真囉!哼,結果八點至坐埋檯,跟住要賓客睇中西樂演奏半小時,跟住當然亦唔少得呢個講嘢、果個講嘢啦,最攪笑係連新娘個妹都要講嘢----仲全部中英語對照:即係多一倍時間啦!結果....未食完要走啦,因為要趕尾班車!

今日同學嫁女,年頭經已叫定班同學預留日子(想話唔得閒都唔得)。大家一直以為係晚宴,兩個月前才知道是午宴;席設淺水灣酒店。兩年前舊同事嫁女亦在此酒店設晚宴,但那次儀式很簡單,正正常常食個西餐走人。正因為果處偏僻,主人家一定會安排旅遊巴接送賓客來往金鐘。

今次請貼寫左十一點半儀式,十二時入席。我們幾位同學約左上午十時響金鐘等埋一齊搭旅遊巴。我份人一向早到,加上隧巴因為「佔港」唔知邊度有站,穩陣計搭小巴出佐敦轉地鐵----醒唔起今日星期六,很快經已上左小巴,去到佐敦才九時!佐敦去金鐘頂多預廿分鐘,結果咪食個早餐囉!(原本我諗住唔食早餐架,因為午餐太heavy啦!)

乘旅遊巴去到酒店,才知道儀式在戶外舉行。早幾日都仲係烏天黑地,今日陽光普照!不過我地呢班人怕太陽,見光死架!成班人走去有太陽傘嘅地方避光。唔知是否律師遲到,儀式延至正午十二時多才舉行。嘩,烈日當空,賓客坐位向正太陽(有太陽鏡都唔掂,我亦忘了帶太陽鏡),又冇帳篷(做咩嘢唔去金鐘拎啲用呀),一個二個打開傘遮太陽,好在今日拎左份頭條日報,用佢嚟遮太陽啦!不過,遮倒頭、遮唔倒腳,即使著住褲、大腿一樣晒到好似俾火燒咁!

等到一點鐘,終於可以入室內等食晏咯!但係每樣食物都等好耐(第一味麵包都要點半先拎嚟),食到三點幾---都唔知呢個算係午餐定下午茶餐?有幾位同學好似我咁,諗住十二點有嘢食所以冇食早餐,餓到發瘟!好在我錯有錯著,食左個早餐;反正啲食物又唔係咁好食,所以甜品(甜品原本係我至愛嚟)、咖啡茶、我都冇享用!

 

頭盆:上面芒果粒,下面係半生熟帶子。我覺得唔好食:一係食剌身帶子、一係食煎熟帶子---半生熟,食落啲味怪怪地!

忌廉南瓜湯:一般啦!我整好食啲。

主菜兩款:魚配大蝦/鵝肝配牛柳。我食牛柳,雖然祇係得七成熟,但係食落好乾、而且冇咩嘢牛味。掛住食,唔記得影相---我係牛魔王嚟!

 甜品:朱古力慕絲。食左一啖唔食啦,太甜!

結婚蛋糕:食晒!因為相對嚟講,唔係咁甜。

食到三點幾(唔食都唔走得,冇車)、上旅遊巴去到金鐘接近五點(因為佔中,香港仔隧道極塞車,今次連我地班同學裡面惟一一個支持「佔中」嘅都話:好心佢地乖,返屋企啦),返到屋企差不多六點!為左食個午餐花成十小時,係咪慘過食晚宴呢?俾強光照過之後,個人好疲倦。

最慘係攪亂個晒生理時鐘吖馬!我通常五點半食晚餐,今日三點幾先食完午餐,五點幾點食晚餐呢?但係又唔可以唔食嘢捱到第二朝!另一位同學跟住要買餸煮飯俾屋企人食,但係佢返到新界都六點幾啦,你話幾趕吖?另一位同學老公等佢返屋企食晚飯(佢地習慣六點半食),但係佢又點食得落呢?

唉!以後呢啲午宴,唔駛預我----我寧願罰款了事!

回應 (4)
我要發表
2014/11/17 17:22:03 回覆

好攪笑,但係食物賣相靚,星期六晚和為食豬去飲,係新世紀一間潮州酒家,啲食物好味,十點半就走得,正。

2014/11/16 07:46:53 回覆

唉!我依家識人都唔多,不過聽晚又有得飲---不過,八點多到,最多都係俾人玩四個鐘,點都唔駛玩足一日!

2014/11/16 01:07:04 回覆

我識人唔多, 好少去飲。

383383
383383 2014/11/15 20:40:19 回覆

哈…唔好預我。

user