joboche1
joboche1
joboche1

佔中_以大局為重3

2014/11/16 11:16:31 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
16 Nov

孔夫子係一代聖人! 佢嘅立論本嚟喺從個體以至於群體, 再從群體再伸延至整體. 所以四書中大學有講:格致誠正修五步內功, 同齊治平三步外功! 只可惜一般教書先生單從文字上面搵解釋, 變相依文字解文字, 又變相依自己覺得點樣就解成點樣, 通通違犯咗孔夫子以修己為讀書人應做的第一件重要嘅事, 修好自己之後先至跟住

 

引伸出其他嘅進度. 修己, 就好似起樓前要打地基! 想起一百層摩天大廈, 自然要用好耐時間嚟打地基! 自古至今, 點解大部份從政嘅人會中途變節? 就係因為冇打好地基; 冇做好自我修養嘅本份. 先至會受到身外一切誘惑, 將做官前曾經有過嘅高尚情操同抱負全部埋葬在貪婪墳墓當中. 其他做官嘅, 見到人哋貪都冇事, 相信自己

 

貪都會一樣冇事. 所以, 大有大貪, 小有小貪, 不可不貪, 越貪越想貪. 我哋通常犯嘅錯係鍾意要求人哋點點點點, 從冇自我要求要點點點點! 不知不覺間, 將自己提升到聖人個地位, 跟住變臉做劊子手咁口誅筆伐, 今日討伐呢個, 聽日打倒嗰個, 將自己僅有嘅寶貴時間浪費在意氣用事之中. 如果咁都名垂歷史, 過去聖賢豈不是好冤枉?

 

佔中參予者應該明白同了解, 民主自由喺要經過長時間歷史嘅洗禮, 當老一輩當權派人仕先後作古, 由新一代去過外國留過學嘅接班人, 以新思維新作風, 將民主自由日漸透明化同提升化. 既然係一場無止境嘅漫長遊鬥, 點解唔靜下個心, 宏觀取異類聲音, 狹觀以伸明己意, 一路交棒比下一代以至到無數代, 民主自由終會落入我哋手入面!

回應 (0)
我要發表
user