joboche1
joboche1
joboche1

佔中發起人罪不容誅1

2014/11/30 09:35:20 網誌分類: 齋_TALK_廣東話
30 Nov

港府錯在唔應該比佔中第一日就可以成立, 間接成咗氣候. 如果港府夠果斷, 可以將反政府人仕驅逐出境; 可以用近乎英美曾用嘅武力清場. 港府一直搵藉口掩飾無能; 同時提供機會比佔中成為氣候. 無論今日點做, 港府都衰硬. 領導班子咁無能懦弱, 處事優柔寡斷, 未能夠採取即時措施實行[治亂世, 用重刑]呢個金科玉律.

 

法律嘅建立, 喺比全體官民一致守護, 而唔喺藐視同踐踏; 法律嘅發揮, 喺用嚟平衡同拉近國家以及社會不同層面嘅差距. 港府嘅表態一味姑息養奸, 令到佔中無限期延續; 令民生受到近百年嘅苦難. 如果港府企得硬, 可以因應大學生佔中而畢唔到業之後, 拒絕佢哋重讀. 既然佢哋願意犯法同犧牲唔畢業, 全國大把人才可供選擇.

 

佔中嘅立場本身就喺犯法! 港府願意比空間大中小學生作出訴求, 都唔可以無了期咁樣做法, 對全港打工仔唔公平; 對真心讀書嘅學生唔公平; 對已故或健在嘅老一輩唔公平. 尤其係過去幾十年對香港成個社會付出過一生血與汗嘅老一輩, 佢哋打落嘅東方之珠江山就咁敗喺佔中大中小學生手上咩? 港府呀港府, 幾時至果敢果斷呢?

 

佔中發展到恐嚇警方番轉頭, 唔通又喺得到呢班大中小學生嘅同意? 如果不幸講中, 香港好快會番番六十年代宵禁, 中央有可能下命令駐港解放軍進行圍剿清場. 不過, 下達呢個命令之前, 有可能先知會其他超級大國, 同時重申點樣解決香港佔中一事喺內政, 外國國家無權亦無能更無必要干予! 佔中三條茂李發起人真喺罪不容誅.

回應 (0)
我要發表
user