黔驢技窮

2014/12/16 10:14:22 網誌分類: 時事
16 Dec

黔驢技窮之意:

 從前貴州一帶沒有毛驢,有一個好事者從北方運來一頭毛驢放到山腳下吃草,山上的老虎發現了這個怪物,開始祇有遠遠的望著,然後慢慢地靠近毛驢,被毛驢大叫嚇了一跳,最後發現毛驢祇能用蹄踢,再也沒有別的本事,就跳上去飽餐一頓。

 比喻有限的一點本領也已經用完了

學聯班嘢窮途末路,諗到冇得好諗,想出個愚不可及嘅方法。學聯建議市民「公屋延遲交租」及「分拆支票交稅」兩項,並以行為不違法企圖說服市民參加。

中國人真係好嘢,一早有「寧生敗家子,莫生蠢鈍兒」一語。見倒啲仔女蠢成咁,佢地父母真係要砍頭埋牆!

果班嘢都係食爺飯、著乸衣嘅,請問佢地有幾多人有正經事做?請問佢地邊個有資格交稅?請問佢地有幾多位住響公屋?即使住公屋、請問佢地有冇交過租?又知唔知點樣交租?

唔該佢地唔好成日用個pat pat諗嘢啦!件事攪到今日咁嘅局面,佢地應該醒覺係俾班政棍操縱(人家出口、你地出手;人地高床暖寢、你地瞓街:雖然幾個有錢仔訂左酒店住、次一級嘅都住響立法會議辦:仲唔係精人出口、笨人出手?一字記之曰「笨」),此時應該痛定思痛!但係佢地仍然執迷不悟,冇法子啦!佢地呢一代從未捱過,祇識得飯來張口,相信響現今一個嬌、兩個妙嘅家庭,老豆老母都唔敢逆佢地意;久而久之,佢地想要嘅嘢、又得唔倒嘅,咪發癲囉!

我原本未到期交稅,因應佢地嘅建議,我今日就卒先交稅!一於同佢地劃清界線。

轉載:

滴滴金:愚蠢不合作運動

學聯究竟急甚麼?金鐘、銅鑼灣剛被清場,何不趁空檔收拾心情,好好休息,看清自身處境,才再為改變香港、改變中國、改變世界作打算,為何竟倉卒搞不合作運動?

學聯建議市民「公屋延遲交租」及「分拆支票交稅」兩項,並以行為不違法企圖說服市民參加。敢問學聯諸君,多少是納稅人?若是,有多久的穩定繳稅記錄?合共繳過多少稅款?你們究竟知道繳稅是甚麼回事?

當納稅人收入達一定水平,便有責任按百分比繳納稅款,用以建設社會,維持其日常運作及照顧有需要人士,且收入愈多繳納稅款愈多。因此,良好稅制是促進社會較公平的制度。學聯諸君,你們經常批評社會財富分配不均,若建議真能癱瘓稅制,那麼香港會否變得更公平還是更不公呢?況且,香港大部分薪俸稅及利得稅,都是由小部分人士繳納,長期以來,他們都是社會穩定的中堅分子。

學聯諸君,難道他們會跟你們的建議「分拆支票交稅」嗎?我相信,有意按你們建議去做的,根本發揮不了甚麼作用,因他們絕大部分毋須繳稅呢!

學聯諸君,有多少是公屋單位戶主呢?住公屋的學聯分子,是否大部分跟父母同住?如是,由誰負責交租?公共屋邨一種流行的交租辦法,就是親身到屋邨辦事處繳交,很多時屬家中長者任務。

若人人按你們建議,及至最後限期那天才交租,那時將苦了親到屋邨辦事處大排長龍的長者,而非政府。管誰都知,政府庫房實際並無逾期收到租金,且逾期者或須繳交附加費呢。

真係死蠢!
回應 (2)
我要發表
2014/12/16 13:27:39 回覆

佢地有腦架,重很大添,大到可以當櫈坐,所以諗到既都是屎橋囉!

2014/12/16 12:01:31 回覆

班政棍學棍就係睇中呢斑人蠢冇腦,腦大生草嘅小學雞易受佢地洗腦囉!出左一排風頭,沾沾自喜,真以為自己係少年英雄,難耐冇風頭出嘅日子!度d屎橋出嚟見吓報!

user