羊年有咩好?

2015/02/24 08:43:32 網誌分類: 生活
24 Feb

羊年一開始,個鐘搭正零晨十二時,喉嚨便開始唔舒服,立即起身食一匙念慈菴。

第二天上午出門口拜年,著得衫少,風大!唉,可能係我本身作病掛!傍晚拜完年,趁中間有啲時間,速速返屋企著多件衫,才去赴瑛師伯約:食齋。

年初二開始,沾寒沾凍、流鼻水、咳、微燒....要咩嘢、有咩嘢...除左錢!

還有一星期便出「騷」,理論上應該要即刻睇醫生;但係好病唔病,年初一病,邊度有醫生睇吖?咁咪食Neosep頂住先、間中又沖「三冬茶」飲、舅母話「蒸洋蔥水」得喎!真係藥石亂投,不理好醜,但求就手!

捱到年初四,竟然見有中醫應診喎,第一時間走入去睇啦!尋日、今日食左兩日藥,希望過兩日冇事啦---喉嚨痛、咳都好麻煩,手尾長!

去年年尾,幾位朋友的母親離世;早兩日搭小巴,我坐響左手面第三個單人坐位,忽然間小巴一個大轉彎,我右邊手俾人大力一撞,跟住見倒位阿伯由後坐成個人拋起,坐左響通道上。(咁樣較直接由坐位跌落地更傷)

好神奇,阿伯粒聲唔出,自己坐番響個位度。

隔離位男士:「阿伯,你有冇事呀?」阿伯唔睬人。

跟住有兩位坐得較前的女士問:「你冇事吖馬?」阿伯一樣唔睬人。不過,睇嚟果兩位女士係同佢一齊嘅。

隔離位男士:「佢本身有冇病架?駛唔駛睇醫生呀?你落左車就冇人負責架啦!」

兩位女士:「佢有心臟病。」不過,佢地最終都冇諗過要睇醫生檢查。

年初三一位舊街坊來電跟我拜年,佢年紀較我大,不過一向熱衷參與團體活動,還經常做攪手。他告知:年尾一次旅行,他站在旅遊巴司機後向團友講解時,旅遊巴突然轉彎,他便由前頭跌到去車尾,傷左三條肋骨(好彩冇斷),依家仲隱隱作痛。

類似的意外,我年輕時都曾經發生過,當時見起番身冇咩嘢便當作冇事發生,其實好可能經已跌傷左腰骨(彎左、扁左),祇不過年輕時冇事,唔理佢,依家老來就出事!

 

尋日將軍澳七車連環相撞!

所以,行船跑馬真係三分險;人家說:乘車千萬不要打嗑睡!雖然意外之事,你清醒都未必管用,但係唔清醒就更加咩嘢都做唔倒!

今早舊老板打電話同我拜年,還問我三十多年前的一些人與事,佢要寫回憶錄喎!好彩,我雖然病,但係頭腦清醒,冇俾佢考起!

 

回應 (5)
我要發表
2015/02/25 16:15:28 回覆

多謝!

2015/02/25 13:42:42 回覆

祝快d好番,演出順利成功!

2015/02/24 19:49:21 回覆

祝演出順利,演出後入後台揾妳,到時見 {#iconb_25}

2015/02/24 19:24:24 回覆

我都冇犯太歲!犯山羊咋。

2015/02/24 17:59:26 回覆

今年可能是山羊,低頭都會傷人,因有角,而且很尖!拜太歲啦!

祝你演出順利!

user