大快活:超難食糯米雞

2015/03/02 10:26:28 網誌分類: 講飲講食
02 Mar

我自小喜歡食糯米雞。第一可能細個果陣冇咩嘢機會食倒;第二食一隻糯米雞可以唔食一餐飯,除笨有精!

在公務員生涯最初果幾年,茶水部有位婆婆每朝都買左啲糯米雞、燒賣、叉燒飽之類嘅點心返寫字樓,然後轉售給同事,賺個差額。那些年,我差不多每早都幫趁佢買個糯米雞食,好滿足、身形更豐足!

那時的糯米雞,記憶中當然有一舊雞啦!還有整隻冬菇、三份一條臘腸、還有肉碎之類.....

十多廿年前,我覺得「大家樂」嘅糯米雞都唔錯架!雖然將貨就價:雞變左雪藏雞中翼、原隻冬菇變左冬菇絲、臘腸變成片....都冇所謂啦!味道調較得好咪得囉。但係近呢幾年,「大家樂」果啲都唔好食.....不過,冇諗過「大快活」果啲直情可以用「難食」嚟形容!

我家附近剛開了家「大快活」,早兩日去幫趁。睇吓個餐牌:烘多士唔想食、炸咩炸物唔想食...見有糯米雞,咪叫隻糯米雞加杯奶茶囉!

嘩!隻糯米雞完全唔掂:雞中翼向來都好難會煮得失手!但係果隻雞中翼又鞋又乾,簡值吞都吞唔落肚;惟一食得落肚嘅係果片臘腸!糯米又爛又乾....

平時我都食唔晒一隻糯米雞,一般都係食三份二左右;今次連三份一都冇法子吞!唉,呢啲係食物嚟咩?呢啲係垃圾,送去堆田區啦!

回應 (3)
我要發表
2015/03/04 18:32:17 回覆

我很少食糯米雞,酒樓多數是珍珠雞,唔好食,我鍾意糯米飯。

2015/03/04 10:19:46 回覆

多謝關EE好介紹,有機會或者會試吓!

2015/03/03 14:23:51 回覆

過年前和朋友去九龍城廣場行,見累就腳在「馥記」飲茶,發覺佢D點心都食得(唔錯),尤其係果隻糯米雞(附近幾枱都有人叫)。

 

user