死剩雙手!

2015/03/07 11:05:33 網誌分類: 生活
07 Mar

唔係「死剩把口」咩?唉!我都想死剩把口呀。唱歌之人唱唔倒歌,真係比死更難受!

年初一至今,都係病懨懨、病懨懨;既冇精神,亦咳到唱唔倒歌!剛過去嘅星期一盡地一煲出騷,免強過左骨,但係跟住幾日,病情更差。呢幾日搵番相熟果位中醫睇(佢年十一至開診),食左幾日藥。尋日都仲係好咳,尋晚轉左藥,今朝明顯咳少左;不過,仲未可以唱歌!

人地就話死剩把口,我依家係死剩雙手!精神好左啲,唔唱得歌,有咩嘢好做?咪搵嘢嚟攪囉----我呢份人係辛苦命,冇嘢做唔舒服!

尋日睇完中醫,行過隔離鋪,搵改衫嘅老板娘串門子,最終買左啲花邊之類嘅嘢,幫我啲衫改頭換面當新裝:我平日買衫多數係淨色,都幾悶架!

純黑色加上銀色花,係咪成件衫都醒神左呢?

深紅色衫配左一片黑色喱士花:

杏色外套加左花邊響開胸處:

萍果綠加左古典花:

斯文啡色針織外套加上金色喱士:

我仲以為有排攪,因為唔可以用衣車,全人手製作,估唔到一晚攪掂!

回應 (5)
我要發表
2015/03/08 12:17:30 回覆

呢啲咪係錢作怪囉!

2015/03/08 00:21:47 回覆

加咗靚好多,服咗您,van.

2015/03/07 17:54:08 回覆

有花好睇很多!病就休息啦,真係服左你!我一定大昏迷幾日,全面休息才會好得快架!

2015/03/07 11:53:05 回覆

哈哈!第日冇飯開,幫人改衫都餓唔死!

2015/03/07 11:29:03 回覆

嘩!你真好心機,服得你好緊要!

user