向難度挑戰!

2015/03/14 10:45:00 網誌分類: 粵曲理論
14 Mar
佔領遺禍 港大 中大 科大全球排名暴挫

佔領運動後香港三間龍頭大學在全球大學聲譽排名榜的排名急跌!英國《泰晤士高等教育》最新公布的全球大學聲譽排名,香港大學由去年的四十三位急降至今年的五十一至六十位,創下歷史新低,科技大學亦由五十一至六十位降至七十一至八十位,中文大學更跌出一百位。有香港學者分析,佔領行動或令外界擔憂香港的大學或無法聚焦教研影響質素。

去年港大、科大及中大均打入聲譽榜一百強,今年三間排名都插水,當中中大由排名八十一至九十跌至一百名以外,反觀亞洲其他大學能保持一貫水準,日本東京大學排名十二,新加坡國立大學排名廿四,與去年相若;中國清華大學更由去年排名卅六勁升至廿六位,北京大學亦由四十一躍升至卅二位。排名首三位分別是美國哈佛大學、英國劍橋大學及牛津大學。

城大專業進修學院學術統籌宋立功指,不少大學教授、大學生曾參與佔領行動及罷課,或令人覺得本港大學教學工作受影響而無法聚焦教研,令國際學者質疑本港大學質素下降,相信他們或在未來幾季留意本港大學發表國際性論文的數量及質素,了解本港大學是否回復正軌。

-------------------------------------------------------------

一個人、或者一間機構,最弊係自我感覺良好,故步自封;所謂學海無涯,不進則退!即使自我感覺良好,都要多聽不同意見,唔能夠偏聽(啱聽就當真),咁樣一定唔會有進步!

呢幾間大學,前人經過幾許努力,才令學府有之前的成就;可惜吖,依家無論係教果啲、或者學果啲都志不在學好點做人,祇係學點樣去遊行示威,如何唔駛做可以上樓;唉!咁嘅質素,遲啲連一百強都入唔倒呀!(中大經已跌出一百強啦)

--------------------------------------------------------------

我雖然病左接近一個月,歌又唱唔倒,我閒時都會拎啲曲出嚟齋嗡、唔唱出聲(都出唔倒聲啦)。

幾年前學左唱「唐宮綺夢」、去年又學左「蘇三贈別」,呢輪見無所事事,搵首「重溫金粉夢」出嚟學唱,咁啱幾首都係梁素琴唱嘅曲;可能因為我師父專攻嚴淑芳腔,而梁素琴與嚴淑芳據知是妯娌,腔口好相似,所以我除了嚴淑芳嘅歌之外,好多時會搵梁素琴嘅曲嚟唱。

梁素琴嘅「孔雀東南飛」係我至愛歌曲之一。前年亦搵呢首歌出騷,花絮係之前好多相熟嘅曲友都唔肯學呢首曲,嫌佢難唱;但係聽完我唱之後,佢地叫老師教佢地唱(呢啲歌,如果冇人要求,老師唔會教),我覺得我將呢首曲發揚光大囉(又做老鼠)!

我響舊網都講過,呢啲又舊又難唱嘅歌,老師唔會教,即使學識左都冇人陪你操!我算好彩,果首「唐宮綺夢」學識之後,亂打亂撞竟然我師父其中一位學生識唱,結果出埋「騷」添!至於「蘇三贈別」,我連平子喉都學埋,預左他日即使冇人陪我操,我一個人都可以唱!

呢幾日學緊「重溫金粉夢」,又真係幾難唱。我講嘅難係你跟足梁素琴唱腔所以難,如果係隨自己意思唱「二王」、「反線中板」又真係冇難度嘅。

------------------------------------------------------

依家嘅年輕人,無時無刻做低頭族。即使面對面,雙方都用whatsapp、短訊....傳遞訊息。咁樣做其禍無窮:

一. 對頸椎有壞影響;

二. 久而久之,人與人失去面對面溝通技巧;

三. 因為用whatsapp,短訊溝通,用嘅文字祇求對方明白,不求通順及文法,甚至夾雜中英語。久而久之,連寫一篇文字都變得狗屁不通。

最慘嘅係,年青人仍然沈醉響自己嘅良好感覺中---以為入左大學,便是天之嬌子!不知道上海等地經已不知不覺超前、不知道大機構已開始北上吸納內地精英....繼續發你們的春秋大夢吧!

回應 (0)
我要發表
user