大鄉里落鄉

2015/03/29 11:11:30 網誌分類: 生活
29 Mar

由鄉郊走去城市,叫做大鄉里出城;相反,我呢個由市區走入新界嘅、咪叫做大鄉里入鄉囉!

由於工作關係,我對香港島、九龍同新界大部份地區都算熟悉,惟獨屯門與元朗兩區,我認識甚少!記憶中,我咁大個人,入屯門次數真係十隻手指數得晒。有三次仲係因為要去開會,有司機接送,所以你叫我自已搭車去,我真係連東南西北都分唔清。

兩個月前,住響屯門嘅曲友經已同我講,果區有一間專賣晚裝嘅鋪頭,好便宜,叫我得閒去睇。呢位曲友與另一位曲友芳芳係幾十年老友(我都係經芳芳認識佢),如果入屯門,梗係約埋芳芳一齊啦!但係芳芳祇可以星期六或日才有時間,但係呢輪屯門、沙田與上水都係「反水貨區」高危區,我驚去到撞倒班「瘟神」;屯門?去唔過!

地膽曲友告知,果班「瘟神」活動地區與我地打算去嘅地方唔同,叫我唔駛擔心。終於約左尋日入屯門,消磨左成日。

原本約左十二點半響屯門會合,地膽才醒覺原來佢約左人唱K,要三點至得閒!曲友芳芳話,反正佢都知掟,由佢帶我去,三點鐘會合再算!芳芳驚太晏入去,我唔夠時間試衫。我問:「地膽唔得,邊個接我車?」(我真係唔識路架)

芳芳:「得!我響車站接你。」(佢都住響市區,不過經常入屯門)

地膽早一晚whatsapp我,叫我響紅磡車站搭260X,響「吉之島」站落車。由屋企去,我預左一小時十五分鐘。上車後望吓啲車站名稱,都唔見有個「吉之島」站!

架車響油麻地同佐敦轉來轉去,加上塞車,好驚過鐘呀(千年道行一朝喪)!當車行至奧海城,那時是十二點零五分,接到芳芳來電。

我:「吓!你唔係咁早到馬?」

芳芳:「係呀!我一早同老公入屯門飲茶,飲完茶咪叫佢自己返屋企囉。如果你到左奧海城,應該仲有廿分鐘車程啫!我行一陣返嚟接你。」

我:「好似唔見有個叫「吉之島站」喎,你睇吓個站名係咩嘢?」

芳芳:「哦!叫「屯門市中心」。」

去到目的地,芳芳經已企左響度。

我:「嘩!我從來未試過咁準時(剛好十二時三十分)。」識我嘅人都知,我通常都唔準時,我祇會早到。

芳芳帶我去睇晚裝。講真吖,果啲款真係唔係我杯茶囉!所以祇逗番廿分鐘,便開始兩傻遊屯門,行完新墟行舊墟,最終響間餐廳落腳等埋地膽同佢位唱K歌友(我地都有一面之緣)飲下午茶吹水---咁又吹左兩個鐘!

飲完下午茶,地膽位朋友先行離開去買餸,跟住就開始三傻活動,一個「嬲」字,因為佢兩位都係平喉:即係兩男一女啦!

呢座就係屯門目前嘅地標:

市中心嘅商場我冇興趣,因為各區大型商場店鋪類似,冇必要山長水遠走入嚟睇!不過最終響附近啲小鋪買倒啲心頭好。

行到七點,響「客家好棧」晚飯,繼續吹水吹到八點幾才打道回府。

回應 (4)
我要發表
2015/03/30 16:49:16 回覆

好似係屯門站。 {#iconb_273}

2015/03/29 21:12:47 回覆

我雖然住市區,但好多時都會去新界行,所以我知搭咩巴士! {#iconb_273}

2015/03/29 21:03:45 回覆

我通常做听眾!

2015/03/29 18:05:07 回覆

果然是唱歌的女人!長氣加長舌! {#iconb_261} {#iconb_327}

user