寧要亞視,不要港台

2015/04/06 08:24:57 網誌分類: 影視
06 Apr

亞視不獲續牌,港人本來一早預左----呢幾年亞視淨係將啲舊節目翻炒、翻炒、再翻炒,相信結業係遲早嘅事。亞視員工與其日日望天打掛(每個月尾都唔知有冇糧出),不如及早轉工好過。

話又說回來,雖說亞視播嘅全部係翻炒舊時製作劇集,點都好睇過依家「無線」自己製作果啲!我姪女一回港便問我有冇睇「無線」夜晚果兩套劇?我話一劇衰過一劇----「以和為貴」作劇作到天花龍鳳,脫離現實:調解員咁嘅款,你有冇信心交俾佢處理?徐子珊成個白痴妹咁,我係佢老公都走夾唔抖啦!

姪女同我都可說曾經係無線慣性收視支持者,今日真係「粉絲」都要走頭!「無線」靠食老本、靠慣性收視,相信唔捱得幾耐!

所以話吖,「無線」越來越差:冇似樣啲嘅藝員、冇人生經驗嘅編劇、甚至監製/導演都唔知現實係點?點會拍倒好劇俾人睇?所以:今朝亞視...他朝無線也..

不過,我相信港人最渴望見倒嘅係:

'收政府錢反政府,點可能有咁著數既事??'

收政府錢反政府,點可能有咁著數既事??養狼狗,咬心口,有咩嘢理由將「亞視」嘅頻譜分俾「港台」?

最少都摺埋「香港電台電視部」啦,又話者年年減佢budget,陰乾佢啦,唔該!

回應 (0)
我要發表
user