賭馬生涯原是夢(二)

2007/11/12 21:14:22 網誌分類: 賽馬
12 Nov

在哪裡混了十個月..忽然有天.奇叔對我們說..你們唔好以為.捱過一年就可去船.

咁點呀?大家問...佢老人家陰陰笑話:哼..你班馬騮...醒醒定定..視線又朝本人望來....上頭命令...你們這一組人和另外一組...二十人只能選幾個人去船....唉..

可能航運不景...你們好自為知之....睇了你十個月面色..現在才要我走??大家想到機會如何...有人想可能奇叔只是嚇我們而巳....不管怎樣...我巳打算離開...此地不能久留...不到一個星期....本人交下書信..請辭...同學們出言挽留.我想到徐小鳳那首歌..我本想跟你們昴然地去.無奈此去不易..他們看著我一臉茫然...我說我很累...無奈地轉身離去...我真捨不得大家...我沒有忘記短短十個月的相處..沒有忘記大家無忌的天真..傻戇快樂的時光...奇叔收到我的信..默不作聲..我彷彿見到他目光上出現那孤獨無助的落寞...他的神氣却不知去了哪裡...

忽然對他生起了憐憫之心...點解??我都不明...人性是好奇怪的...

兩月後..他們告訴我..只有兩人可去船...他們要另謀出路.....獅子頭後來移民了..

華仔去了船五年..返來入了地鐵..光仔去了做救護車長......大車明去了當警察...

早兩年有個亞sir叫我..以為查身份證..原來係大車明.....嘩...仲有兩拉花添..都係少見面好.....佢問你現在仲有冇鸁馬.??嘩....佢仲記得?!!哈哈.....

 

回應 (0)
我要發表
user