幾度悔惰慳(二)

2015/06/08 20:34:44 網誌分類: 粵曲(對唱)
08 Jun

此曲原唱是陳笑風/嚴淑芳。對女平來說,相當有難度,因為有很多低音。

今日在香港曲社操曲。這是我每月一次的私家唱局(固定雙平、雙子),今次操「幾度悔情慳」、「夢會驪宮」、「泣血水繪園」與「天仙配之重逢」。

因為一個月才與兩位拍檔各操兩首曲,所以很少會重複唱。上月與其中一位拍檔第一次操「幾度悔情慳」(我覺得啱佢唱,所以建議佢學嚟同我操);上月雖然係第一次操,我覺得佢唱得唔錯(可惜自己錄音,失手錄唔倒);我讚佢唱得唔錯,拍檔即刻話:「不如下月再操多次?」我梗係正中下懷啦!跟住我同佢講:「你可以學吓「夢會驪宮」吖,應該都啱你唱。」佢又順得我。尋日操完,證明我講得啱,佢唱「夢會驪宮」亦都唔錯!

再約下次唱咩嘢歌?佢話由我決定,因為佢覺得我清楚佢啱唱咩嘢歌,祇要我建議,有一個月時間,佢一定學得識。

今日終於錄倒啦!而且拍檔真係唱得好(雖然尾段嘅二流佢因為啖上頸,有少許瑕疵,屬非戰之罪),我笑佢操多次可以出騷啦。(講笑啫!我地大家都認同:呢首歌祇適合自娛(練吓唱腔),用嚟出騷真係悶死人、冇命賠。)

曲情描述:

蘇蔓殊同個日本妹嘅故事(果陣佢出左家架啦)。點解我唔鍾意蘇蔓殊?先睇吓佢嘅生平先:

蘇曼殊(1884~1918)

蘇曼殊,原名子戩,小名三郎,學名玄英,香山(廣東中山)人,光緒十年(1884)年生於日本橫濱。父親是廣東茶商,母親是日本人。五歲時蘇曼殊隨父親回廣東,二母親仍在日本。

蘇曼殊十二歲時便在廣州長壽寺由贊初和尚剃度出家,然後受具足戒,並嗣受禪宗曹洞宗衣缽,此後,蘇曼殊到東京早稻田大學學習,並利用假期到泰國,斯里蘭卡等國遊歷,學成後回國,在日本其間,參加國中國留學生的愛國組織,傾向於民主革命。

蘇曼殊一生曾幾次出家,但情緒反覆多變,不能真正看破紅塵。他有時身披袈裟,誦經念佛;有時又與多情少女發生轟轟烈烈的戀情。後在上海時,蘇曼殊更自暴自棄,出入青樓妓院,還暴飲暴食,最終得了胃病。

蘇曼殊英年早逝,於1918年病逝於上海,年僅34歲。

 

唔鍾意呢首歌除左因為為我唔鍾意果個人物之外,呢首歌都幾無厘頭----出騷千奇唔好唱,無謂俾藉口啲觀眾去洗手間吖!生、旦響首歌度係各抒感受(大家響唔同嘅地方),基本上係零交流嘅!

 

日期:2015年6月8日

地點:香港

演唱者:MCC/Van

https://app.box.com/s/bzdjpluujg77jotpegf24vc8250hthrt

回應 (1)
我要發表
2015/06/12 08:18:53 回覆

{#iconb_263}呢首歌小聽。

user