「發叔」一票,何解重要!

2015/06/19 11:48:43 網誌分類: 時事
19 Jun

冇諗過「政改」表決會響尋日中午攪掂!尋日好忙,新聞都唔得閒睇,結果----一早預左!但過程令人驚訝。

屈穎妍:

否決了,愈來愈覺得是好事(我一早都係咁講啦),老實說,一般市民真的不太在乎(呢啲咪係沉默的大多數囉)。如果一人有一票會換來翻天覆地、火頭處處、經濟低迷、人心破碎,這一票真是要唔要都罷!當民智不足、政客沒個有水平,這種土壤根本就不配有民主(繼續五十年、甚至一百年不變啦!又或者:既然班嘢咁緬懷做殖民地嘅奴,咁就學當年咁,特首由中央委任,選都無謂!)

 

認住呢班嘢!記住邊個響你左近,仲有邊啲嘢係佢地嘅親信。好容易知嘅啫,街度啲橫額一齊合照果啲----驚佢地到選舉時移形換影,大家投錯票都唔知!

「發叔」響立法會出席率有幾多,大家都清楚!不過佢昨日(或者呢幾日)究竟是否抱恙冇人知,得的又是什麼病、嚴重到響咁重要嘅時刻都唔出現呢?

假設佢真係病。如果祇係小恙,咁佢坐響立法會休息室等「吹雞」便入議會投票即可。如果佢嚴重到要在家甚者醫院休養的話,根本冇必要等佢---反正佢果票改變唔倒我地嘅命運!

因此,心裡心裡有好多個迷:

一. 何解要等佢?

二. 何解建制派一呼未能百應?

三. 田大少一向獨來獨往(失控),自由黨唔跟大隊並不出奇, 嫻姐愛國愛港不容罝疑,何解同屬工聯會的議員識得離席、而嫻姐獨留響度「O」晒咀?

不過,現今塵埃落定,警方係咪應該立即清場呢?

回應 (2)
我要發表
383383
383383 2015/06/20 11:34:49 回覆

哈…

我都覺得今次投票結果,好有戲劇性。似乎,建制派的默契不足,辦事人又沒有留下睇到所有人去晒才走。

民主,是要市民有民主意識,願意以少數服從多數,才可以的嘛!輸打贏要,可以民主嗎?香港?個個都話要佢話事,點民主?點少數服從多數?得個名:叫做民主。

如果攪民主要攪亂社會,破壞民生,我寧願星加坡式統治。

 

2015/06/19 16:39:27 回覆

天意難違!

user