你的一票很重要!

2015/06/18 10:06:22 網誌分類: 政治
18 Jun

我講的這一票,當然唔係有權通過「政改」果一票啦,因為祇有果幾十位「尊貴」議員,才可投票決定你我將來的命運!

看看尋日立法會直播,大家對前途還有寄望嗎?正常嚟講,一定通過唔倒。

尋晚同「哎呀阿仔」及網友睇「騷」,所以一齊食晚飯;唔係經常見倒,梗係趁機「吹水」啦!咁啱尋日立法會第一日討論「政改」方案,所以我地不約而同都講到呢個話題。聽落呢兩年「阿仔」改變最大,由一面倒支持「飯民」,至今完全改變態度,聲言今年區議會、及出年立法會選舉必定要憑住自己一票,踢走「飯民」咁話。

另一位曲友表示未登記做選民,但自「佔中」開始,對「飯民」全無好感,亦覺得他們不尊重民意----平日講民意係少數服從多數,依家見自己果方落後,便改變為「少數人的意見都要尊重」!那末,甚麼是民主?我也給他們攪到一頭霧水---總之係輸打贏要啦!不如講清楚啲:「我地係受人錢財,替人清災嘅;你地冇俾錢我地,何解要聽你枝笛?」我叫曲友盡快登記成選民,唔好再做沉默的大多數,令佢地得逞!

「政改」通過無望(我經已講過,個人並不熱衷!祇不過「有得揀、總好過冇得揀」)。咁嘅結果可能係好事!豈馬果班嘢暫時唔會攪出大件事;但係佢地會應金主之柯打,久不久攪事囉!

又好少咁齊心喎!我地竟然希望通過「政改」,因為長痛不如短痛囉。通過左咁佢地一定發癲,跟住發生流血事件,跟住阿爺為左維持香港安定繁榮,出動解放軍震壓,咁咪天下太平囉!雖然出動軍隊一定有傷亡,但係我地都認同要置之死地而後生的道理。講到呢樣,自不然又講到六四事件。當年大家最初都同情天安門班學生(正如初時好多香港人都認同「佔中」學生有理想一樣!但係依家變晒質啦),我地都覺得當年演變成流水事件係參與者不知進退!咁何解唔退?因為有港人運錢上去,佢地騎虎難下囉!

算罷啦!2017應該唔得。

但係祇要你係年滿十八歲嘅香港居民,請你務必響今年七月二日前填妥選民登記表格,你便可以有票(呢一票響你手,冇人可以剝奪你權利)響年尾區議會及來年立法會選舉投票。

記住,那些人剝奪你2017投票權,你便用你的一票踢走他們!別讓他們再有機會聲稱代表你。

回應 (0)
我要發表
user