有得揀,你點揀?

2015/09/09 11:53:08 網誌分類: 生活
09 Sep

單睇呢個標題,大家梗係以為我又講政治。政治有咩嘢好講吖,響政海浮沉幾十年,最討厭政治(做果行、厭果行係人類通病)!話雖如此,即使我討厭政治,我係一個對工作百份百忠誠嘅人,即使我唔鐘意,我都會盡力做好我份工!哼,好學唔學,學「貪曾」(表情18)

人生在世,其實分分秒秒都面臨抉擇---早餐食咩?去邊度食?今晚食咩餸?跟住去邊度?搭咩嘢車...祇不過呢啲常規動作,大家習以為常,唔覺得在不知不覺中經已作出抉擇!

小事如食咩嘢餸,冇咩嘢對錯可言:我比較簡單,每餐一定有一碟菜加一種肉。不過,即使係菜都有好多選擇!

大事如果錯左就大件事:婚姻、事業、選賢.....有陣時即使你幾小心,一樣會錯!祇能聽多啲、知多啲、自己又加以分析---獨立思考(critical thinking)好重要、從失敗中吸取教訓更重要。

唔講大事,咁講吓日常小事:買餸!

椰漿:

我鍾意用椰漿,煮咖哩、喇沙、椰汁餸及某些甜品必需材料。超市有罐裝椰醬漿出售,分大小罐。但係好似我咁人少,往往一小罐椰醬漿一次祇用倒半罐,椰漿又唔襟留,亦冇理由餐餐用,因為椰醬漿膽固醇高。最近響「祥興」見倒有「迷你」椰醬漿賣,十蚊三包(65毫升)。外表幾得意,最緊要係以後唔駛浪費,每次用一包便足夠!當然,屋企人多便可選購罐裝椰漿。

白果:

打麻雀就怕食白果啫,平日我都幾鍾意食白果。上個月與豬朋竹戰,我都煲左「白果腐竹糖水」,四隻腳齊齊食白果,咁就冇問題啦!

不過,白果有微毒,一次不能食過量。

如果買有殼白果,有經驗嘅主婦都知,一斤去左殼唔知有冇半斤用得!近年街市有去左殼真空包裝白果賣,原來白果亦有大小包裝之分。

我響「街寶」買果種屬於大包,每包$9.90。不過,我建議大家都係去街市買細包嘅好,每包5蚊(圖示),一家四口一次經已足夠。如果買大包,剩番果啲最好響兩星期內食埋,食前梗係要檢查吓有冇壞啦!

木瓜:

尋晚舊同事專登拎左一袋樹上摘嘅木瓜俾我,順理成章今日就煲木瓜湯啦!

揀木瓜,有青木瓜,有熟木瓜。據知,以煲湯嚟講,青木瓜較香、熟木瓜就夠甜,各取所需!平日我會選購青木瓜,今次既然有得揀咯,我用左一個青木瓜、一個熟木瓜,咁咪又香又甜又好味囉!

甘筍/青瓜:

有兩種甘筍,一種外面有泥、另一種便如下圖咁:好靚仔!煲湯買有泥果種,呢種靚仔祇宜做沙律、或者用嚟炆或炒餸,亦可當生果食!不過馬死落地行,凡事冇絕對,今日煲木瓜湯,見雪柜仲剩左呢兩條甘筍,一於煲埋佢啦!

青瓜一般可以作沙律生食。據講瓜頂仍保留有朵花果啲便代表夠新鮮。經驗所得,新鮮都唔一定爽脆!有次我買左下圖所見,一盒有十條八條青瓜嘅品種(頭頂冇花),入口爽脆,絕對可以作沙律/生果用;即使用嚟炒都好好食!不過一盒對於我嚟講,又要食好多餐囉!

栗子:

近年亦有去左殼真空包裝栗子賣。今早經過「街寶」,見倒有去左半邊殼嘅栗子賣:11蚊一斤、20蚊兩斤!心思思想買一斤煲湯。但回心一諗:買一斤返屋企要做餐死去殼去衣,結果可能得番半斤,咁不如買真空果啲啦!結果響菜檔買左一包十二蚊,返屋企磅過約六兩。大家諗吓點揀啦!

筍:

筍係上海人家常菜,廣東人比較少食,認為筍濕毒。計我話,依家久不久便傳出某種食物有問題,所以食咩嘢都死,盡可能樣樣食啲啲,咁咪冇咁危險囉!

不過,即使喜歡食筍,我地都好少買嚟煮。因為好麻煩,新鮮筍不便宜,一斤除剩可能連四兩肉都冇。折衷辨法係買罐頭筍;我用過,不過一樣要切除啲較老嘅部份才可食用。

早前響「街寶」買左以下聲稱「有機筍」,一包不過十多塊錢,全部都係嫩筍,一點都冇嘥,喜歡食筍嘅朋友不妨一試!

人生樣樣嘢都有得揀,視乎你知唔知有得揀、又想點揀啫!

回應 (0)
我要發表
user